/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Mangel!
Fra : epidedymittis
Vist : 618 gange
10 point
Dato : 15-03-06 19:15

Kære kandu.dk / cando.dk (og alle jer, der bruger tid på side(r)n(e))

Jeg ønsker mig at kunne kommentere tips, selvom de ER bedømt.

Tak.

-OG prøv lige at fjern den reklame for Morten Messersmidt, - DET gider jeg ikke se på!

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-03-06 19:42

Du kan jo kommentere i smalltalk.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-03-06 19:45

Hvad ønsker du epidedymittis : Never Ending Story?

Et tip er ...et tip !!! No more , no less

Yderlige uddybninger kan efter min ydmyge menig foregår i et spørgsmål.
Evt. i :

1.) http://www.kandu.dk/groupview.aspx?grpid=20607
2.) http://www.kandu.dk/groupview.aspx?grpid=20608

*IMHO* </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-03-06 19:46

Ps. Undskyld stavefejl: Det er onsdag !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 15-03-06 19:53

Ja, det er meget muligt det er et tip... men der kan man jo IKKE kommentere!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 15-03-06 20:08

epidedymittis -> Tips er tips. De har aldrig kunnet kommenteres. Kun ved at oprette et spørspål i smalltalk. Du har været med længe nok til at vide dette. Så tag dig lige lidt sammen.

Med hensyn til reklamerne. Hvor pokker tror du pengene kommer fra til at drive denne side? Har du lyst til at betale f.eks. 50 kr om måneden for at bruge denne side? Nej vel. Altså må du lære at leve med reklamer eller betale for at bruge siden. Hvor svært kan det være. Tænk dig om knægt.

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 15-03-06 21:07

Ja tak Arne!

Men at vi skal bombarderes med nationalsocialistisk / på mange områder stalinistisk propaganda er ikke acceptabelt.

Reklamer for noget vi kan bruge til noget: JA tak!
Reklamer for dansk folkeparti's absolut mest hjernedøde individ: NEJ tak!

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 10 point
Dato : 15-03-06 21:32

Men det hjælper jo ikke at du brokker dig til os og sådan noget. Du er nødt til at skrive til Kandu om det. Eller simpelthen acceptere, at sådan er det og så blive væk fra siden.

Eller gør som jeg: Skid på reklamerne. Undlad at læse dem. Tænk; jeg har ikke opdaget at der fandtes nationalsocialistisk / på mange områder stalinistisk propaganda på Kandu. Hvis DU har, er det da KUN fordi du læser reklamer!!! Lad være med det, så har du ikke noget problem.

Kommentar
Fra : ardal123

Dato : 15-03-06 21:35

tak til arne.
det er soleklart at der skal være nogen til at betale for disse sider,men kandu skulle være så sobel at sotere alle politiske reklamer fra.og jeg mener alle.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 15-03-06 21:54

Ja Herluf, men så bliver der måske ikke så mange tilbage. Gør som jeg: betragt de skide reklamer som et nødvendigt onde, overse dem og se: Det går meget bedre. Nazistiske reklamer er KUN farlige når de bliver læst.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 15-03-06 22:07

Jeg scroller helt automatisk væk fra reklamerne, så jeg har slet ikke set nogen politiske.

Ind i mellem klikker jeg på nogle stykker for at støtte biksen her.

Hanne

Kommentar
Fra : Ursus01

Dato : 15-03-06 22:42

Hvis man skal komme med en udtagelse omkring en reklame, skulle man måske finde ud af hvad det er for en reklame før man siger at man ikke vil se på den.......

Som jeg ser det er det en reklame for en net avis og IKKE noget med nationalsocialistiske ting at gøre!!!

Kommentar
Fra : ardal123

Dato : 16-03-06 05:35

jeg har ikke noget mod reklamer,kun de politiske.ellers er reklammer en nødvendighed
for at kandu kan køre gratis og vi ikke skal betale.

herluf

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-03-06 05:58

Der er sjovt nok INGEN reklamer her til morgen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-03-06 05:59

..og kandu-uret går rigtigt

..undtagen i tidsangivelsen i emilerne

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-03-06 09:57

hmmm - skal der absolut kommenteres på mere end der lige er plads til i tips så opret dog et spørgsmål og inviter til debat med link til tipset - så er den potte ude.

Godkendelse af svar
Fra : epidedymittis

Dato : 16-03-06 18:45

Tak for svaret arne.jakobsen.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 16-03-06 18:52

Det var så lidt Skulle det være en anden gang. P.S. Undskyld mine talemåder, men sådan ER jeg altså.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-03-06 19:31

Hvilke reklamer ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 17-03-06 11:03

Det er jeg efterhånden klar over arne..

Molo: Du sér nok syner..