/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
stationær til bærbar outlook
Fra : claire
Vist : 508 gange
200 point
Dato : 15-03-06 17:10

Jeg skal have ny pc; en bærbar, så vil jeg gerne flytte min Outlook Express med over, sådan at jeg ikke mister mine mails, hvordan gøres det nemmeste? kan bruger af kandu.dk hjælpe mig med en guide el side på nettet, sådan trin for trin.

På forhånd tak - det så træls at miste alle mails......

Hilsen

Claire

Kommentar
Fra : lawitt

Dato : 15-03-06 17:16

Hej, tror lige det er det her du har brug for:

http://www.insideoe.com/files/

Mvh. Lars

Accepteret svar
Fra : lawitt

Modtaget 210 point
Dato : 15-03-06 17:17
Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 15-03-06 17:20

Brænd dine Outlook mapper over på en CD. Kopier dem ind på din nye bærbare.

Kommentar
Fra : mikkelbach

Dato : 15-03-06 19:24

Videresend dine mails til dig selv og vent med at hente dem til du har sat din bærbare til nettet. sørg for at slå automatisk hentning af mails fra på din stationære, ellers kommer de bare tilbage til den.

Kommentar
Fra : claire

Dato : 16-03-06 18:22

Hvas med at bruge Guiden til fil overførsel?? er det nemmere for mig, der skal jeg vist have et kabel?

Mvh

Claire

Godkendelse af svar
Fra : claire

Dato : 18-03-06 20:41

Tak for svaret lawitt.

Tak for hjælpen