/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Skift af Emailadresse
Fra : foxlis
Vist : 700 gange
150 point
Dato : 15-03-06 09:50

Er det komplet umuligt at skifte E-mailadresse hos kandu ?
Har forsøgt gentagne gange uden held.

Kommentar
Fra : lawitt

Dato : 15-03-06 09:52

Hej, ved ikke om det skulle virke men ellers skriv en email til:

service@kandu.dk

Mvh. Lars

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 15-03-06 09:53

Du skal gå ind under "Vis din profil" - vælg fanen "Rediger" ændre din e-mail - tryk på "send". Ændringen træder først i kraft, når du har bekræftet en e-mail fra Kandu.

Mvh. ampere

Kommentar
Fra : foxlis

Dato : 15-03-06 10:29

begge dele har jeg lavet utallige gange uden resultat

Kommentar
Fra : briani

Dato : 15-03-06 10:45

Hejsa

Prøv lige at gå om i din stifinder og slet dine cookies

Prøv så at se om du ikke kan skifte mailadresse nu

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : foxlis

Dato : 15-03-06 14:33

Jeg har rykket og regeret uden det er sket noget. Skrevet til Kandu 2 x uden resultat - sletettet filer og cookies uden resultat, det hjælper ikke det mindste.

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 150 point
Dato : 15-03-06 17:15

Jeg har skiftet email-adr. én gang i dec. og det virkede upåklageligt. Der gik lidt tid før jeg fik email'en fra Kandu men så virkede det også. Undlad at afmelde din gamle email-adresse indtil alle dine kontakter inkl. Kandu HAR registreret din nye adresse. Og jeg måtte IKKE slette Cookies for at få det til at virke.

Kommentar
Fra : frueyde

Dato : 15-03-06 19:50

Jeg har haft samme problem og skrev til kandu, det viste sig at den mail adr. jeg ville skifte til var tilmeldt af min mand så den var brugt, og derfor kunne jeg ikke skifte. Jeg fik ellers meget hurtigt svar fra kandu

held og lykke med det

hilsen frueyde

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 15-03-06 21:28

Prøv at skifte til en gmail og så hente den via webmail
www.gmail.com (altså når du har en gmail)

Godkendelse af svar
Fra : foxlis

Dato : 16-03-06 13:54

Tak for svaret arne.jakobsen.