/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Win Xp Themes
Fra : bangern
Vist : 457 gange
100 point
Dato : 14-03-06 20:40

Aloha,

Nogle herinde der kan fortaelle mig hvor jeg finder gratis themes til Windows Xp, hvor jeg skal gemme dem og sidst hvordan jeg skal benytte dem?

Paa forhaand tak!

Kommentar
Fra : sikkerhedsmargin

Dato : 14-03-06 20:46

Hejsa

Du kan finde themes i læssevis her :

http://www.xptheme.info/

På nedenstående side, får du info godt nok på engelsk om hvordan du installerer dette :

http://www.xptheme.info/howto.cfm

På dansk i kort udgave, du skal downloade starskin, som er software der hjælper dig med at installere themes, det ligger her :

http://www.downloadquick.co.uk/xptheme/tools/xptheme_starskin.exe

Fra www.xptheme.info, henter du så det theme du vil installere, pakker zipfilen ud og placerer indholdet i nedenstående mappe :

C:\Windows\Resources\Themes

Så starter du starskin og vælger det installerede tema.
Det er det

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 100 point
Dato : 15-03-06 06:38

et eller andet sted så er det så nemt - find et billede der egner sig og du kan lide - gem i mappen billeder (for eks) - når du vil vælge og indsætte - går du i egenskaber for skærm - fanebladet skrivebord - gennemse - vælger mappen hvor dine billeder/themes er gemt og finder hvad du vil - klikker åbn og derpå anvend og ok - så sidder der er tema efter dit ønske

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 15-03-06 08:45
Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 15-03-06 08:48

Når de har hentet billeder ned, højreklikker du på billedet, / anvend som baggrund.

Kommentar
Fra : bangern

Dato : 15-03-06 13:19

Hey Tak for hjaelpen -

fandt ud af det.

Kommentar
Fra : bangern

Dato : 15-03-06 13:19

Hey Tak for hjaelpen -

fandt ud af det.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-03-06 16:04

du bangern klik lige på accepter til den du fik hjælp fra - så får du lukket spørgsmålet og din mail bliver ikke overfyldt

Godkendelse af svar
Fra : bangern

Dato : 15-03-06 17:26

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-03-06 18:37

aj for hulan det var ikke fordi jeg var ude efter point - regnede bare med at når du havde fundet ud af det kunne svaret jo bruges af en anden bruger i fremtiden