/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Intet billede - kun lyd
Fra : sonjor
Vist : 791 gange
100 point
Dato : 14-03-06 15:53

Jeg har kopieret nogle DVDfiler(*.avi) fra DVD fra bladet "DIGITAL FOTO" til HD, og kan nu ikke se billeder, men kun lyd. Det gælder både Win.mediaplayer 10 og Power DVD. Andre hjemmelavede avi-filer kører fint. Det skal siges, at jeg tidligere fint har kunnet se dem, men efter en formatering kan jeg ikke mere. Hvad er der mon galt?
Hilsen Sonja

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 14-03-06 16:01
Kommentar
Fra : lawitt

Dato : 14-03-06 16:26

Hvis du stadig har problemer så download Cole2k-codec:

http://www.codec-download.com/

Håber det hjælper.

Mvh. Lars

Kommentar
Fra : sonjor

Dato : 14-03-06 16:28

Det har jeg gjort, men da jeg er novice på området, ved jeg ikke rigtigt , hvordan det skal konfigureres. Der må skulle gøres noget mere, for der er ikke sket nogen forandring, desværre
Hilsen Sonja

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 14-03-06 16:41

Den jeg henviser til, skal du bare udpakke og ikke røre ved noget.
Det kan være du mangler et Divx codecs
http://www.divx.com/divx/
Men lad være med at installer deres player.

Kommentar
Fra : sonjor

Dato : 14-03-06 18:12

Desværre har intet hjulpet, men jeg har fået et råd om at prøve VLC player, og den klarer ærterne for mig, så jeg lukker her. Der er ligesom ikke rigtig nogen point at uddele så, men tak for alle jeres forsøg

Hilsen Sonja

Accepteret svar
Fra : sofus.dk

Modtaget 100 point
Dato : 15-03-06 07:39

Det lyder mærkeligt.
Har du sat din mediaplayer til at afspille disse filer.
Gå ind i funktioner/indstillinger/filtyper og marker alle
Så skulle det virke.

Kommentar
Fra : sonjor

Dato : 15-03-06 09:29

Det gør det også i dag, jeg havde sat Media player til at spille avi-filer i går uden virkning. Ved ikke hvorfor men nu virker det igen. OK Sofus, du får pointene.
Hilsen Sonja

Godkendelse af svar
Fra : sonjor

Dato : 15-03-06 09:30

Tak for svaret sofus.dk.
Hilsen Sonja

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 15-03-06 09:31

Du skulle sikkert bare genstarte din pc