/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Program som lukker for porno.
Fra : edb.dk
Vist : 587 gange
20 point
Dato : 12-03-06 19:58

Hej med jer.

En som kender et godt program som jeg kan inst. på ungernes computer som lukker ned for alt det porno som er på nettet. Ved at man på nogle skoler har inst. sådanne prg. men ved ikke hvad de hedder.

Morten

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 12-03-06 20:30

jeg har gået i skole næsten hele mit liv, - og der har ALTID været pornofiltre på de computere.
Det har bare ALDRIG virket. Jeg tror ikke det er muligt at lave en anordning der virker. Desværre.

Accepteret svar
Fra : sikkerhedsmargin

Modtaget 20 point
Dato : 12-03-06 21:11

hejsa

Det du skal have fat i hedder Parental Filter, du kan finde det på nedenstående link :

http://www.findsvar.dk/modules.php?op=modload&name=CmodsDownload&file=index&req=viewdownloaddetails&lid=159&ttitle=Parental_Filter_0.29_Beta

Godkendelse af svar
Fra : edb.dk

Dato : 12-03-06 21:23

Tak for svaret sikkerhedsmargin.

Prøver det, men har selv fundet et prg. som virker....
Access Proxy Webfilter, og det er rimeligt godt og så er det også gratis...

Kommentar
Fra : anyway

Dato : 12-03-06 21:26

Du kende vel Interne Explorers egen filter. Jeg ved faktisk ikke hvor effektiv det er.
Funktioner-Internetindstillinger-Indhold- Klassifikationsfilter.