/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
ad-aware
Fra : hpapp
Vist : 435 gange
500 point
Dato : 10-03-06 16:19

hvorfor bliver de adresser man har været inde i slette når man kørrer ad- aware, jeg tænker på addresserne i bjælken hvor man trykker på pilen i højre side så kommer de frem.
hp

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-03-06 16:31

det er ikke nødvendigvis fordi du kører ad-aware - det kan være fordi din browser er indstillet til at slette adresserne når den forlades

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 10-03-06 17:13

Hej hpapp.

Gå ind i:

"Denne computer"
"Kontrolpanel"
"internetindstillinger"
"Generelt"
- næsten nederst på siden kan man vælge hvor mange dage den skal genne de sider man har besøgt, din står sikkert på et lavt antal dage, siden linksene forsvinder så hurtigt - min står f.eks. på 20. Du kan evt. ændre antal dage til 15 og derefter trykke 'ok' - så kommer linksene frem når du begynder at skrive.

Venlig hilsen Dorthe.

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 10-03-06 17:24

Du behøver ikke først gå i denne comp. og kontrolpanelet, men bare blive her og gå op og vælge FUNKTIONER og INTERNETINDSTILLINGER og så - som vil.du herover siger - kan du ændre tallet for hvor mange dage du vil gemme siderne.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-03-06 17:47

De forsvinder også når man fjerner midlertidige internetfiler og tempfiler

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 10-03-06 19:12

Ja, Nordsted1. og det gør jeg hver dag, inden jeg lukker min pc, ligesom jeg rydder Oversigten.
Det er jo intet i disse funktioner, der gør nogen ting uoprettelig.

Accepteret svar
Fra : dk

Modtaget 500 point
Dato : 10-03-06 23:05

Hejsa
når du kører ad-aware skal du fjerne flueben ved "MRU list"
derved bibeholder du adresse-listen.......

Godkendelse af svar
Fra : hpapp

Dato : 11-03-06 09:35

Tak for svaret dk.