/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Program testet
Fra : jangchr
Vist : 493 gange
100 point
Dato : 10-03-06 11:30

Er der nogen der har installert dette program og hvis i har hvad synes i om det
http://www.siteadvisor.com/preview/

Jeg var feks inde på en hjemmeside hvor man kunne vinde en Xbox,så dukkede programmet og fortalte at den havde testet denne side og hvis man skrev sin e-mail hos dem fik man op til 75 spam-mail pr uge,så jeg synes at det er et fantastisk godt program

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 10-03-06 11:50

Og man får mange nyttige infomationer når man trykker på den knap der er når man har installert programmet,feks denne her
http://www.siteadvisor.com/sites/onlinerewardcenter.com

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 110 point
Dato : 10-03-06 11:51

Jeg har også prøvet det og fandt det mere besværligt end nyttigt.
Hvis man ikke kender nettet så godt kan det da sikkert være en udmærket rettesnor, men der er utroligt mange sider hvor der bare er et spørgsmålstegn og så er man jo lige vidt.

Nu er jeg ikke i tvil om at du jangchr opsøger mange download muligheder og så kan jeg kungive dig det råd at du skal vurdere om du nu også har brug for de ting der tilbydes for der er langt imellem harmløse, nyttige programmer og diverse tweaks man kan finde skal man ikke lade sådan et program som Siteadvisor om at garantere for troværdigheden.

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 10-03-06 11:58

Citat
Jeg har også prøvet det og fandt det mere besværligt end nyttigt.
Hvis man ikke kender nettet så godt kan det da sikkert være en udmærket rettesnor, men der er utroligt mange sider hvor der bare er et spørgsmålstegn og så er man jo lige vidt.

Nu er jeg ikke i tvil om at du jangchr opsøger mange download muligheder og så kan jeg kungive dig det råd at du skal vurdere om du nu også har brug for de ting der tilbydes for der er langt imellem harmløse, nyttige programmer og diverse tweaks man kan finde skal man ikke lade sådan et program som Siteadvisor om at garantere for troværdigheden

Nu synes jeg ikke at programmet er særligt besværligt,men det er jo smag og behag,og fordi at der er mange spørgsmålstegn er jo fordi programmet indtil viderer kun har testet 475000 sider men det er stadig under udvilkning

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-03-06 12:02

..og når vi nu er ved det så lagde "ovn" et link til en antivirustest som ikke er særlig anvendelig da man simpelthen ikke kan teste sikkerhedsprogrammer på den måde. http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=25790
Et af de mest populære rådgivningssites udtrykker sig således om hvordan man vurderer AV programmer:
Citat
Vores mening om en virrusscanner dannes:

1. ud fra egne tester som altid løber over en længere periode. 3 mdr. er ikke usansynligt.

2. ud fra de oplysninger vi får fra vores samarbejdspartnere inden for ASAP

3. ud fra de få 100% seriøse testsider der findes på nettet.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-03-06 12:20

Citat
We may disclose this information to selected outside vendors to help process and fulfill your orders.

...jamen HVEM?

http://www.siteadvisor.com/privacypolicy.html

Jeg synes jeg har hørt denne 'sang' før

..og man kan jo 'lynhurtigt' ændre betingelserne fra minut til minut:

Citat
Changes to this privacy policy:

SiteAdvisor may update this policy at any time by simply posting such addition or modification on the SiteAdvisor Web site.

..og:
Citat
Changes In Terms and Conditions:

...We reserve the right to modify these Terms of Service from time to time without notice.

http://www.siteadvisor.com/termsofservice.html

Lidt nogle 'gummigarantier'

..men trods alt ikke værre end andre steder, da de ikke er 'gemt' ad vejen med småt, men blot lagt ind i teksten, så man skal 'vide' hvad man leder efter

*IMHO* </MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : jangchr

Dato : 11-03-06 08:08

Tak for svaret BjarneD.