/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Skin til WinAmp. Har billeder
Fra : Tobster
Vist : 439 gange
100 point
Dato : 10-03-06 07:47

Jeg ahr på nettet DL et skin til WinAmp, som jeg gerne vil have "installeret".

Men i *.zip-mappen ligger der bare allle de små billed-filer som udgør skin'et.
Hvordan får jeg lagt alle disse *.wsz-fil ?

Accepteret svar
Fra : kennybear

Modtaget 100 point
Dato : 10-03-06 16:17

Det er ganske nemt ZIP filen skal ikke pakkes ud, du omdøber den bare fra skin.zip til skin.wsz og ligger filen i den mappe hvor du har dine skins

Godkendelse af svar
Fra : Tobster

Dato : 15-03-06 16:35

Tak for svaret kennybear.

DEt virker jo fortrinligt

Kommentar
Fra : kennybear

Dato : 15-03-06 18:31

Glad for at kunne hjælpe det er i øvrigt en funktionalitet som Nullsoft tilførte Winamp helt tilbage i version 2.xx, præcist hvilket versionsnummer husker jeg ikke på nuværende tidspunkt, så faktisk har det kunnet lade sig gøre i en del år efterhånden jeg har selv været tilfreds bruger af den feature siden.