/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
straffepoint til vil.du
Fra : miritdk
Vist : 703 gange
10 point
Dato : 08-03-06 14:44

da der ikke findes andre måder at straffe dig på for at have proppet

SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLSKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN KAN MAN AAAAAAAAALTID FIIIIIIIIIIIIIIIIINDE

ind i knolden på mig - modtager du hermed staffepoint med pigtråd og rød maling

Accepteret svar
Fra : vil.du

Modtaget 10 point
Dato : 08-03-06 17:46

Åha nej nu får man poænger som straf
Mirit.dk du gør mig altså helt paf!

Man ja – solskin kan man da, klart, altid finde
Det findes i hjertet hos mand og hos kvinde,
Især hvis Gud Amor har været på spil
Og skudt efter parret – med bue og pil.

Derfor….Solskin kan man altid finde…bare der er en man holder af

Knus fra mig.

PS. Jeg ville have "glædet" dig med teksten til 'Solskin kan man..', for jeg kan ikke huske det hele men vil du tro - jeg kan ikke finde den, jeg har ledt og ledt og ledt - men nej, min bedste ven google har svigtet mig

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-03-06 22:05

jamen lille dorte dog - trøst dig og stå op i morgen tidlig og skrål den sang højt - og længe - du bliver sikkert lige så populær som mig

http://tryllemax.dk/Sangtekster/DANSK/E/ENGELSK_VALSE_POTPORI.htm

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-03-06 23:16

All over the rainbow! Sky is blue!

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 09-03-06 02:17

*suk* Ihh altså....tak for linket ....

Godkendelse af svar
Fra : miritdk

Dato : 09-03-06 11:02

Tak for svaret vil.du. håber du fik sovet godt - og herligt du ikke fandt hele den solskins sang - en enkelt dag med den på hjernen er rigeligt

arghhhh tedds over the rainbow kom lige på menuen

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 09-03-06 15:18

mere *suk* jeg elsker altså Judy Garlands sang

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-03-06 16:28

åhh du milde gggggggg - tror nok jeg har hørt den - den halve nat af besynderlige årsager

http://www.ompersonal.com.ar/omclassics2/OverTheRainbow.htm