/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Pandora & MADU armbånd?
Fra : Shagen
Vist : 4785 gange
245 point
Dato : 08-03-06 06:55

På chanti.dk og pandora.dk, kan man finde en bestemt serie af armbånd med forskellige led til.

Leder efter flere slags led! Gerne af andet navn end MADU og pandora, da jeg jo allerede har opdaget dem. En veninde sagde at man kunne købe nogen af et helt tredie navn, men hun kunne ikke huske hvad.

Hjælp!?

Kommentar
Fra : Cirkelinedk

Dato : 08-03-06 09:58

her kan du købe forskellige led, ved dog ikke om det er det du leder efter

mvh cirkelinedk

Kommentar
Fra : Cirkelinedk

Dato : 08-03-06 09:59

ups glemte linket:
http://www.familieshoppen.dk/shop/index.php?cPath=21_23

mvh cirkelinedk

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-03-06 12:05
Kommentar
Fra : Shagen

Dato : 13-03-06 20:53

Nej, det er ikke den slags armbånd.

Disse:

www.pandora.dk

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 245 point
Dato : 15-03-06 11:19

Der er disse, de er kanonflotte - i det virkelige liv -

http://troldekugler.dk/site/troldekugler/

Kommentar
Fra : Shagen

Dato : 15-03-06 15:48

Nordsted, har meget lyst til at acceptere dit svar, fordi det gav mig jo en tredie mulighed- dog ikke den bestemte mulighed jeg lige søgte. :) Hvis ikke der kommer en fjerde mulighed (der er billigere, hvilket meget er det jeg søger) så accepterer jeg dit svar indenfor en uge. :)

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-03-06 16:56

shagen... prøv lige at falde for disse her, kr. 155 kan være mange penge, men det er jo sølv, og flotte er de , desværre kan jeg ikke finde en fjerde mulighed, kan den veninde hjælpe dig noget mere??

Kommentar
Fra : Shagen

Dato : 15-03-06 19:03

Hehe, ja, de er meget MEGET flotte, er allerede faldet for dem (har sendt linket til kæresten). Dog koster de 100+ alle steder, dem min veninde snakkede om var langt under fordi mærket var udløbet eller sådan noget.
Hun kan ikke hjælpe mere, nej, desværre. Har ellers forsøgt.

Godkendelse af svar
Fra : Shagen

Dato : 17-03-06 18:15

Tak for svaret Nordsted1. Selv om det ikke var det jeg helt ledte efter,e r det nogle smukke smykker!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-03-06 19:25

Selv tak shagen.... nu håber jeg for dig, at din kæreste forstår dit lille link