/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Undervisning / Spørgsmål
10  Balcanard 580
Lande - Danske Byer.
Fra : hans-u
Vist : 773 gange
100 point
Dato : 07-03-06 18:02

Nogle der kender en side hvor man evt. kan printe et land og verdenskort ud. Da jeg ikke er fiks på disse punkter har jeg tænkt mig at lære hvor diverse byer i Danmark ligger samt hvor diverse lande ligger.

Nogen der kan hjælpe ?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-03-06 18:09
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-03-06 18:16

Der er også denne

http://www.postdanmark.dk/iis/postdanmark/om_post_danmark/landkort/grafik/Dk-500-p3.jpg

I mit første indlæg, var jeg inde på www.duda.dk og der er også flere muligheder på det link

Accepteret svar
Fra : vil.du

Modtaget 110 point
Dato : 07-03-06 18:18

Hej hans-u.

Der er osse mulighed for at købe kortene til kun 10 kr./stk.

Verdenskort - 70 x 100
Europakort - 70 x 100
Danmarkskort (med stedregister) - 61 x 71

Det synes jeg er meget billigt for så stor en størrelse

http://www.scanmaps.dk/gaver/boern.php

Venlig hilsen Dorthe.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-03-06 18:18

På landkortet fra Postdanmark, skal du holde musen hen over atlasset, så fremkommer der et ikon neders til højre, klik på det, så bliver kortet forstørret

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 07-03-06 18:25

Her kan du både få danmark og andre lande http://www.multimap.com./

//bentjuul

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 07-03-06 18:31

Her har du en google søgning på billeder af kort over hele verden.

God fornøjelse

//bentjuul

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 07-03-06 18:33

Jeg glemte vist linket, men her er det http://images.google.dk/images?q=world+map&hl=da&lr=&sa=N&tab=ii&oi=imagest

//bentjuul

Kommentar
Fra : hans-u

Dato : 08-03-06 16:10

Lukker det om et par dage, da jeg ikke er ved computeren den næste uge eller to.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 08-03-06 20:36

Det var da så lidt - Velbekomme

(sorry, kunne ikke lade være)

Godkendelse af svar
Fra : hans-u

Dato : 14-03-06 16:33

Tak for svaret vil.du.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 14-03-06 22:33

Selv tak