/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Er N.tyggeg. billig i Tyskland
Fra : bantam
Vist : 2497 gange
200 point
Dato : 07-03-06 16:03

Hej

Står og skal til Berlin på ferie, og har lige købt 204 Nicotinell 4mg nicotintyggegummi til en pris på

315,75

Så tænkte jeg på om der er nogen der ved om det er billigere i Tyskland?, der er jo nogle ting der indimellem er billigere dernede.

med venlig hilsen

bantam

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 07-03-06 16:20

Ja, det er det. Alene fordi Momsen er lavere i Tyskland, men selve prisen er også lavere.

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 210 point
Dato : 07-03-06 16:30

Av. Der var jeg for hurtig. Svaret er faktisk NEJ. Jeg har lige fundet dem på et tysk apothek. Der koster de € 14.61 for 48 stk. Omregnet bliver det 397 kr. for 204. Sorry.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 07-03-06 16:39

Nej, det er faktisk meget dyrere i Tyskland.

Der koster en pakke fundet under "billigpris tjek", med 105 stk 2 mg Nicotintyggegummi, 24,20 Euro = ca 183 kroner

http://www.ciao.de/Nicorette_Nikotin_Kaugummi_Mittel_zur_Raucherentwohnung__190941

Og Nicotinell koster for 36 stk 2 mg omkring 10 euro, og hvis du omregner det, bliver det meget dyrere

http://www.dooyoo.de/sonstige-erkrankungen-des-nervensystems/nicotinell-kaugu-fruit-2mg-kaugummi-36-st/Preise/

mvh dova

Godkendelse af svar
Fra : bantam

Dato : 07-03-06 16:50

Tak for svaret arne.jakobsen.

Jeg vidste godt det med momsen, men det overraskermig at det er SÅ dyrt at blive hjulet til ikkeryger i Tyskland.

Også tak til dova for oplysningerne.

mvh

bantam

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 07-03-06 16:51

Den pris jeg fandt var ved køb via nettet og var ligesom dine egne 4 mg. Fåes ikke med 204 stk. Højest 48 stk. Men omregnet bliver de altså dyrere.