/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvad er du vred over???
Fra : Satellit
Vist : 1016 gange
10 point
Dato : 06-03-06 14:40

I disse tider hvor det er politisk ukorrekt at være vred over visse ting, kan det være en befrielse at få lov til at være dejligt vred over noget ANDET!
Jeg er f.eks. vred over dette møg-vejr!
Det ligner ikke noget at sneen bare bliver ved med at høvle ned og at det fryser som bare pokker om natten. Jeg er TRÆT af at cykle i modvind og have ondt i ansigt og fingre af kulde. Jeg har bare fået mere end nok af vinter og sne og is og oversaltede veje! Jeg vil have solskin og forår og solbrændte kinder. Jeg vil have nederdele og kjole på igen og små lette sko.
Jeg er så vred på denne endeløst lange vinter!
Hvad er DU vred over???

Kommentar
Fra : onkelkeld

Dato : 06-03-06 15:02

Uden vinter en skide masse insekter om sommeren, så gæld dig dog over at vi har noget som hedder vinter, som kan slå nogle af de lede kryb ihjel, som forpester det meste af sommeren.
Og jeg glæder mig til sommeren kommer, så jeg og mange andre kan få lov at se i skønne kvinde i noget let sommer tøj, det er dog den tid på året I er kønnest, men havde vi sommer hele året , gad i sgu nok ikke klæde jer sådan ud, hele tiden.....SS

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 06-03-06 15:08

Jeg er også træt af vejret. Træt af og skrabe is på bilen, og at varme blæseren er gået i stykker.
Træt af at askebægert i bilen er fyldt, men jeg kan ikke få det ud, fordi den sidder fast.
Kan kun tømmes ved at blive støvsuget på en tankstation, eller skoderne kan fjernes manuelt.

Mest af alt er jeg dog træt af den nye update der er kommet til Star Wars Galaxie.
Spillet er completely ruin blot fordi Sony Online Entertainmet vil tjene flere penge.
Jeg har dog et lille usselt håb om en helt ny og forbedret version af SWG i år 2009 men dette er der dog ingen offentlig snak om endnu.
I mellemtiden kan det være jeg giver midt hjerte til World Of Warcraft, men jeg tvivler.

Ja, og så er jeg sur over farve valget på den nye Live msn 8,0.
Off-line kontakter vises nu med en kedelig grå farve istedet for den normale sorte.
Det ser rigti trist og koldt ud.

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 06-03-06 15:41

Og jeg er vred over, at lige meget hvor meget jeg vasker op og gør rent, så ser det hele ligesådan ud dagen efter. Og jeg er vred over, at alt den sne hænger fast i hundens poter/haser og sætter sig i knolde under hendes poter, så hun næsten ikke kan gå i sneen. Og hun er så kilden under poterne, at det nærmest er umuligt at klippe pelsen af dernede. Endelig er jeg også vred over, at lige meget hvor meget vi sparer, så er der aldrig penge nok. Det er simpelthen en katastrofe, hvis et af dyrene bliver syge, eller bilen fejler et eller andet. Nye sko/tøj er en by i Rusland og lommepenge er en by i Kina.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 06-03-06 15:48

Jeg er træt af at sidde og lave 7-8 forskellige CD'er til konens fest på lørdag... Jeg er ved at brække mig bare jeg høre noget hvor der laves lyde, som lyder som musik... Kontoret flyder med CD'er og specielt kønt er det ikke når katten vælter stakkene... Men jeg tror nu det bliver en god fest... Og der skal bare spilles højt...

ps. Jeg hader sne. Specielt gul sne...

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 06-03-06 15:51

Sådan en tråd har der vist været før, for ikke så længe siden...
Men en god ting kan ikke siges for tit: WWAAAHHHHH!!!! Jeg VIL HA' sommer!!! NU!

Jeg er ikke vred.... bare ked af det... træt af det.......sur over det... Gider ikke mere vinter..

Kan man ikke klage...?

Keld, hvis DU kan skaffe sommer og 25 grader året rundt, så lover jeg at jeg også render rundt i nærmest ingenting hver dag hele året rundt..

Men det skal være NU!!!!!

Kommentar
Fra : wasabiwoman

Dato : 06-03-06 16:18

Kære Satellit

Tak for dit spørgsmål : hvad er du vred over?

For det fik mig til at gå i gang med at tænke: Der må da for pokker være et eller andet, jeg er vred over - det er der som regel Men faktisk kan jeg ikke rigtig komme på noget lige nu - og så må det jo være en af de gode dage og det var jeg slet ikke klar over!!!!

Så tak for det

Wasabiwoman

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 06-03-06 16:23

Birgitta vil rende rundt i nærmes ingenting hvis der er 25 gr.

SOMMER NU ! SOMMER NU ! SOMMER NU ! SOMMER NU ! SOMMER NU ! SOMMER NU ! SOMMER NU ! SOMMER NU ! SOMMER NU ! SOMMER NU ! SOMMER NU ! SOMMER NU ! SOMMER NU ! SOMMER NU ! SOMMER NU ! SOMMER NU ! SOMMER NU ! SOMMER NU ! SOMMER NU ! SOMMER NU !SOMMER NU !

Det KAN ikke gå hurtigt nok

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-03-06 16:52

Jeg er ekstrem vred over, at jeg IKKE kan finde en rejse til Skiathos i uge 17

Nogen der kan hjælpe, så giver jeg 100 påænger?! *L*

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 06-03-06 17:18

----Monsen, du er godt klar over, at jeg er næsten 58 år, ikk'???

Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 06-03-06 17:28

Jamen det er da skønt at kunne få lov til at lufte lidt små-irritationer!
Varmen er også røget i min bil...blæseren duer, men der er næsten ingen varme på, og det er træls i sådan en kulde. Så det er jeg sur over
Ellers må jeg nok give jer andre ret i, at det ville være rigtig rigtig rart med lidt forår og varme. Så får mændene lov til at se os i sommertøj....og vi får lov til at se "mænnerne" i shorts og sandaler! Kors hvor jeg glæder mig!

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 06-03-06 17:53

Det er en dejlig alder Birgitta
Er der ikke noget dejligt ved en hver alder

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 06-03-06 18:11

Ork, jo... 58 er den bedste, Monsen.
--Jeg ville ALDRIG bytte med en 18-årig... Selv om de ser dejlige ud.. (m/k)

RrrrUuuuuhh... Bare, lodne mandeben.... Jeg havde helt glemt, at de eksisterede, Axelise...
---Sådan er det jo at leve i cølibat.......

(sommer, sommmer, kom så frem...)

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 06-03-06 18:12

Jeg er vred over, at min dejlige gamle langhårede kat er begyndt at fælde over hele huset og jeg er vred over, at den helst bruger gulvet ved siden af kattebakken og at den kaster op på gulvtæppet, hver gang den har spist - men faktisk er jeg mest vred over, at det nok ender med, at jeg kommer til at bestemme, at dens liv skal afsluttes, mens den har lidt værdighed i behold.
Ikke så meget for dens skyld, jeg har en dejlig dyrlæge, der vil aflive Stoffer i hendes yndlingsstol, med de mennesker den elsker omkring den, den vil ikke komme til at lide.........
-Men jeg kommer til at savne den, den har fulgt mig i mange år, lyttet til lidt af hvert, været der i al den tid, mit liv har været et stort rod.
Så jeg er vred - på tidens tand

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 06-03-06 18:23

Jeg er vred over, at der er så få der værdsætter de frostklare nætter hvor luftfugtigheden er helt i bund. Super nattevejr for stjernekiggeri og fotografiske eksperimenter.

Jeg er vred over, at der er så få der værdsætter de fantastiske scenerier her i februar og marts med den lave mogensol der farver den blå blå himmel med sine penselstrøg af lyserøde nuancer på de fjerlette skyer, alt mens man skuer ud over de snedækkede vidder så langt øjet rækker...sne uberørt af mennesker og de færreste dyr.

Jeg er træt af, at når der endelig er sne nok til at kælke eller ligefrem stå langrend, så bli'r det straks tøvejr, sjap og sjask.

Jeg er vred over alle de tosser der drøner rundt i sne, is og sjap på brede (nedslidte) sommerdæk.

Jeg er vred over, at folk under ét, ikke tager initiativ og ansvar!
Træt af at så få tager aktiv del i det frivillige arbejde i bestyrelserne i skolerne, idrætsorganisationere, spejderbevægelsen, politiske foreninger, osv, osv, osv.

"Det har jeg ikke tid til", "Det er der andre der må gøre", "Det er "systemets", "kommunens", "de fremmedes", "De borgerliges", "venstrefløjens" skyld at det går som det gør....

...og så gider jeg ellers ikke være vred mere. .... jeg render lige ud og lufter både mig selv og sneskovlen endnu engang....

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-03-06 18:36

Citat
Jeg er vred over, at der er så få der værdsætter de fantastiske scenerier her i februar og marts med den lave mogensol der farver den blå blå himmel med sine penselstrøg af lyserøde nuancer på de fjerlette skyer, alt mens man skuer ud over de snedækkede vidder så langt øjet rækker...sne uberørt af mennesker og de færreste dyr.

Jeg troede du var hankøn, Berpox

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 06-03-06 18:47

creamy.... DET er jeg også - af den slags der synes naturen er fantastisk! Næsten lige så fantastisk som vorherres (hvem det så end er???) gave til det mandlige køn

Og så ka' jeg faktisk rigtig godt li' sne..... det er mest overgangen til/fra vinteren der er knapt så spændende

Men når først foråret så har fået fat.....så er det på med de korte bukser så spaghettierne kan få lidt farve

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-03-06 19:14

Hvorfor skal mænd med så smukke tanker, altid have grimme ben?!

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 06-03-06 19:22

Så Creamy....! Nu bli'r jeg vred! Jeg har aldeles ikke grimme ben....men måske lidt sne-hvide p.t. og de strutter heller ikke "sundhed" som en solid bundesliga boldspillers bundgarnspæle!

Men jeg kan love dig for, at så snart vi igen kan regne med +5°C (så er der ikke er for meget rimfrost i behåringen) og derover i de lyse timer, så lufter jeg stængerne indtil ca. efterårsferien, så de kan blive både brune og skrammede

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 06-03-06 19:27

Jeg er vred over at i har taget alt det vrede. Der er ikke noget til mig.
Så jeg vil sætte mig på en lun ø (ikke Skiatos) og nyde vinteren oppe nord på.

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 10 point
Dato : 06-03-06 19:33

Tjah! Hvad er jeg vred over! At der åbenbart findes to ytringsfrihedsforkæmpere her inde på Kandu der beslutter at blackliste hvergang jeg eller andre er kritiske overfor deres holdninger! Så creamy og klumme, jeg er egenlig vred over I aldrig tør debatere, men istedet kun vil have jeres racistiske og kulturelparanoide forestillinger fremsat uden folk der har en anden opfattelse kan komme til orde Alle andre mennesker på det her forum kan debattere uden at komme op at slås, så hvorfor er det så vigtigt for jer at høre på jeres egne meninger, og nedgøre, forhåne, latterliggøre andre mennesker? Jeg er osse vred over I altid skal nedgøre andre folk med en anden opfattelse end jer og sluttelig kunne jeg godt tænke mig at spørge hvad I egenligt laver i et godt forum som Kandu? I deltager jo nærmest aldrig uden det formål at genere andre! Måske lige med undtagelse af den her tråd! Men den er der jo heller ingen ben i

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-03-06 19:36

Rimfrost i behåringen?!

Ihhhh altså, nå!!

Tanker er fri, ordene bliver iagttaget - så jeg holder min bøtte

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-03-06 19:37

Kommer lige med et link så folk selv kan vurdere om mine påstande er grebet ud af luften! http://www.kandu.dk/spg83446.aspx

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-03-06 19:37

Tag en kiks tedd *L*

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 06-03-06 20:05

berpox - hørt!

Åh ja, frostklare nætter med stjerner!.
Rigtigt varmt klædt på og gå på knagende og knirkende sne.
Få røde kinder og næser - komme hjem i varmen og få varm cacao og hjemmebagte rosinboller med smør.

Hver gang jeg nærmer mig fortovet med isskraberen, er der altid nogen, der ønsker mit samtykke vedrørende "den forfærdelige sne" osv.

Så nænner jeg ikke altid at sige:" Næ, jeg kan godt lide det - forøvrigt har vi slet ikke haft særligt meget sne i år". Jeg har ihvertfald ikke skulle skovle/skrabe/salte ret meget.

Så jeg er vred over, at folk ikke værdsætter den smukke vinter, og ellers ustandseligt brokker sig over vejret!

Hvis dét er det eneste/største problem, de har...................

Jeg er også vred over al den egoisme, der udspiller sig i alle døgnets 24 timer på gader og stræder!

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 06-03-06 20:06

Jeg er så frådende fnysende vred over, at mine hunde idag for anden gang er blevet brugt til at gejle et par amstaffer op. Det er rablende sindsygt, og får jeg fat på en af ejerne vil han fremover kunne synge i falset.

Begge gange har jeg siddet og ventet i bilen med nogle hunde bag i. Forbi er kommet en hundejer med amstaffer, han stopper op og forsøger at få sine hunde til at rette opmærksomheden på hundene i bilen og hidser dem op til aggresivitet. Hvad bliver ikke det næste. Lad ikke jeres hunde være uden opsyn.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-03-06 20:08

Kalder du det at debattere? http://www.kandu.dk/spg83446.aspx Dato : 03-03-06 21:59

Citat
Selvom hun godt kunne tænke sig et ideal med 3 hanhunde og så hende som tæve

Du ryger i skamme krogen når du ikke taler pænt looooool - men okay, så får du endnu en chance. Men du ved tedd...... hold dig på måtten, ellers er det ud af kapellet igen

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 06-03-06 20:10

Grrrr... Jeg er altså osse vred!!!

øøøh... jeg husker bare ik' hvorfor...

Jeg husker ikke så godt.

Og jeg vil helst kun læse gamle tråde til nytte, -ikke til ammunition...

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-03-06 20:12

Ihh tak klumme!!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-03-06 20:13

Skal nok opføre mig pænt

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 06-03-06 20:16

Hvor er du altså heldig Tedd.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-03-06 20:31

Og det citat du nævner, klumme er egenligt bare taget herfra http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=84012
hvor creamy selv nævner sine fantasier eller hvad det nu er? Så det var ikke for at være fræk
" Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-03-06 11:23

--------------------------------------------------------------------------------

Ja, nogen forstår da også selv at invitere problemerne indenfor

En tæve i løbetid og 3 hanner af nogenlunde samme størrelse......det bliver en gyser

Tæven vil blive belejret af tre brunstige handyr, der muligvis vil slås om damens gunst

Face it!! - De går simpelthen AMOK de stakkels "drenge"

og din "tæve" vil føle sig som den lækreste bolle i suppen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-03-06 20:35

Som du klumme forøvrigt selv linkede til i den her tråd hvor du bare skulle ind og provokere
http://www.kandu.dk/spg83708.aspx#924612

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-03-06 20:37

Så sæt du mig bare i skammekrogen Jeg overlever nok

Kommentar
Fra : Nuserpigen

Dato : 06-03-06 20:39

Hejsa

Ja, sommer kom endelig... Elsker og varme...

Jeg er ikke vred, men pisse træt at det l.... projekt, vi har gang i for øjeblikket...
Aalborg Zoo og min !!!
Jeg vil have mit liv tilbage....

Monkey Poo Hilsner fra Nuserpigen

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-03-06 21:24

Hold kæft du er langt ude i dit spin Tedd!!

Klumme mig her - og Creamy mig der. Har du virkelig ikke andet at gå op i?! Klumme/Creamy Creamy/Klumme, det er direkte pinligt at vidne til dit eufori..

Og du er som altid den vandkæmmede kordreng, ikke sandt?! ...Vor herre på lokum.

Hvad helvede har en kommetar fra mig I ET HUNDESPØRGSMÅL at gøre med, hvad du tror, fornemmer gisner og fabler om, at jeg godt kunne tænke mig ved et kandu komsammen?!

Du braser ind og inviterer til kandurenderi - alt imen du RÅBER at det tør man ikke, samt gør dig store anstrengelser for at nedgøre, forhåne og latterliggøre dem du klandrer for det samme..

Du er plimrådden i bolden

Og så din kommentar Dato : 06-03-06 20:37 .....Ja tak for kaffe - det skal sq nok passe. Hvis ikke du overlever, så braser du ind i et uvedkommende spørgsmål (som dette) og udstiller din idioti.

Grow up!

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 06-03-06 21:38

Grrrrr... Sikken en vred tråd!!!!!

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 06-03-06 21:54

tedd, du plejer at være normal nok herinde, men du får mig altså til at tænke på arne.jacobsen...

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 06-03-06 22:29

Jeg er ikke vred, men jeg er træt af, at nogle mennesker er af den opfattelse, at man kan svine sine medmennesker til, blot fordi det foregår anonymt på internettet.

Jeg er træt af citaterne, som bruges til forsøg på manipulation. Jeg er især træt af, at de ofte står alene og er revet ud af en sammenhæng.

Jeg er træt af henvisninger til andre tråde uden en konstruktiv årsag.

Jeg er rigtig alvorlig træt af at min teenager datter ikke rydter op efter sig.

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 07-03-06 06:14

Jeg er vred over alt det ævl og kævl! - "don't feed the troll" står der skrevet i en kandusse's billedikon.

...intet kan næsten være mere rigtigt.

Nå, anyway, godmorgen ~ jeg håber at I alle må blive forskånet for årsager til vrede idag ~ jeg selv håber på en flot solopgang lige om lidt

Kram til alle dem der ikke lider af berøringsangst, resten må lade sig nøje med ønsket.

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 07-03-06 09:20

Orv, der har godt nok været nogle vrede besøg her på tråden siden jeg var her sidst! Men det har jeg vist selv været ude om
Jeg vil dog stadig lade tråden stå åben til fri debat af positiv eller negativ karakter, - det er godt nok at få læsset lidt af.....
I dag vil jeg helt tilslutte mig din positive og poetiske måde at anskue vejret og livet på, berpox!
Smukkere dag end i dag skal man da lede længe efter! Og så slipper vi for de 3 dages snestorm, som meteorologerne havde lovet

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 07-03-06 09:41

Ja, og jeg skal ikke skovle/salte , men det er stadig hvidt herude - dejligt...sammen med solen - stemningsfuldt.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 07-03-06 10:08

Det undrer mig hvorfor man skal være "vred" over noget!!!!

Hvorfor ikke irriteret eller GLAD... Glad for at solen skinner, glad for at jeg skal have sex senere, glad for at de små killinger tumler rundt, glad for at jeg skal støtte den lokale rød kors butik, glad for at jeg har et godt helbred, glad for at jeg elsker min kone-som skal give mig sex senere, glad for at jeg sparer penge ved at handle drikkevare i Tyskland, glad for at gode venner gider feste med mig/os på lørdag osv osv....

Hvad er DU glad for?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 07-03-06 10:22

taliskoko = fordi denne tråd er til at læsse af på!

Livet består jo af både ups and downs!

Du kan jo oprette en tråd, som handler om, det der glæder, æ ou?

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 07-03-06 11:03

Netop, Camillasmsoter!
Taliskoko, du er jo SÅ velkommen til at oprette din egen positive tråd, men engang imellem må man latså have lov til at få lidt galde ud. Det er sundt! Og hvis en harmløs tråd som denne kan hjælpe, så er del egentlig ok, ikke?!
Hvis du har bemærket det, så er der jo et ganske stort stænk af humor i alle de såkaldt negative indlæg, så jeg tror ikke at folk tager det så seriøst endda....
Og nogle gange vil man altså bare hellere høre om, at andre folk kan jokke i spinaten ligesom én selv, eller at andre er uheldige, syge, forbigået, trætte, irritable eller hvad ved jeg - ligesom én selv. For livet er sgu ikke lutter lagkage, så det kan hjælpe lidt, når andre også er en anelse smågnavne
Så længe det ikke er en perfid eller ondskabsfuld tråd, - så må folk hælde ligeså meget gylle ud, som de har lyst til

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 07-03-06 11:13

HAHAHAHA... En tråd til at læsse af på... Læg mærke til at stort set alle indlæg lige sluttes af med hvad man gerne vil have for at blive glad. For ikke at være VRED.
Jeg tager det nu heller seriøst satellit, måske derfor mit indlæg 7/3-06 07.08.

Og med risikoen for at blive stemt hjem for at sprede lidt solskin i en negativ tråd:

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-03-06 11:22

Godt nok ked af jeg får dig til at tænke på AJ på denne solrige dag, taliskoko!

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 07-03-06 11:56

tedd> Du gør det godt igen, ved at skrive som du gør og ikke fare i flint

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 07-03-06 12:45

Uuuh!!! Jeg er bimmervred over at blive vækket kl. lidt over seks i morges af en "blinddytter".
En eller anden morer sig med at ringe til mig ca. hver eller hver anden dag, men vedkommelde lægger røret på når jeg tager telefonen... Hidtil har det kun været om dagen eller tidligt om aftenen, -men i dag var klokken altså kun lidt over seks.

Jeg har ikke visnummerfunktion, og jeg syns, det er for meget at få det, bare på grund af sådan en skide blinddytter, som alligevel sandsynligvis har hemmeligt nummer.

Men Grrrrrr! hvis der er noget, der kan nedsætte min irritationsgrænse, så er det at blive vækket i utide.

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 07-03-06 14:04

Ja og bliver man først vækket og bliver godt vred over sådan en, kan man lige så godt stå op for man kan bare ikke falde i søvn igen

Jeg ville også gerne komme med et bidrag til "Vred" men jeg har ikke noget at være vred over mere ! Men jeg har været meget vred da jeg var pedel/altmuligmand i et stort rengøringsfirma, det blev værre og værre jeg skulle være 3 steder samtidig.
Et eksempel : En dag får jeg at vide at jeg dagen efter skal køre en stor maskine på en traler ca. 80 km. til en anden by det skal gøres fra morgenstunden, straks jeg kommer på arbejde køre jeg og er tilbage ved 10 tiden. Chefen siger straks han troede jeg var ude at slå græs som jeg normalt gør på denne ugedag, nej sagde jeg du sagde jo i går jeg skulle køre maskinen !!! ( Det havde han glemt) du er nød til at komme ud at slå græs ! men det er en fuld dags arbejde, kan jeg ikke vente til i morgen NEJ DET SKAL VÆRE NU. Jeg nåede selvfølgeligt ikke at slå så meget jeg skulle og der var selvfølgeligt ikke tid til pauser så da jeg kommer tilbage til firmaet et stykke efter fyraften er det første der bliver råbt vorfor fanden jeg ikke har passet mit vasketøj ( Skulle også vaske alt for 130 personer ) DER BLEV JEG VRED, og dette var bare et eksempel, der var masser af andre der ligner meget.
Men der går vreden til sidst over i noget der er langt mere alvorligt for når det står på dag ud og dag ind går det indad og man får til sidst det der heder en depresion for det var direkte forfølgese og mobning jeg blev langsomt men sikkert kvalt, der kunne være sol og godt vejr i mange dage, pludselig en dag STYRT regnede det " Du kan i dag godt gå ud og luge ukrudt "

Dette er 1½ år siden nu jeg er ikke vred mere men bitter

Monsen

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 07-03-06 14:46

Hej, Monsen. DERFOR er det så godt med sådan nogle vrede-tråde, som denneher!!! For når man kan blive vred og skælde ud så undgår man nemlig depressionen. Bare se at komme op og trampe i gulvet af arrigskab!!! Det er vel det, vi gar et gulv til!

SLUT med at være bitter og depressiv! Du må godt være rigtig godt gammeldaws gal i skralden over den behandling, du har fået på din arbejdsplads! Her på kandu må du oven i købet råbe og skrige i arrigskab ---i hvert fald i denneher tråd... Så bare se at komme i gang!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 07-03-06 15:32

hallllåhhh, kan I høre mig? he he

sfkgf erpøpogpdffewåÅIEFSDOKVÆDDÅFi 4930jsdsksdafkpsfkdspfcrnoi fepgokegkdfawirasp fiwfiepwfjsdjfjsdofjdosjffpoddsfsvækvslcxv

nemlig!

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 07-03-06 15:45

Ja vred kan man da godt blive over Camillasmoster's elendige måde at stave på.
Der skal jo kun et d i:
sfkgf erpøpogpdffewåÅIEFSDOKVÆDDÅFi 4930jsdsksdafkpsfkdspfcrnoi fepgokegkdfawirasp fiwfiepwfjsdjfjsdofjdosjffpoddsfsvækvslcxv

Men hvem kan blive vred på Camillasmoster.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 07-03-06 15:57

e.c. -

Rart, når der er nogen, der kan tyde ens hieruglyffer!

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 07-03-06 17:05

Jeg er ikke enig!
JEG mener:

vxclsvkævsfsdopffjsodjfodsjfjdsjfwpeifwif psariwafdkgekogpef ionrcfpsdkfspkfadsksdsj0394 iFÅDDÆVKODSFEIÅåweffdpgopøpre fgkfs

Men jeg skal jo osse altid være lige modsat
Til gengæld er det korrekt stavet!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 07-03-06 17:30

Rasmine modsat!

Å så si'r de, at det danske sprog er svært?????

Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 07-03-06 17:41

Ja, MOnsen - ras du bare ud! Det er sundt, som Birgitta siger
Og det er rigtigt, at den der kan blive vred ikke bliver deprimeret, for depression er stagneret energi. Så UUUUUUUD med det, du!
Det er alletiders at lave en kølle af en søndags Berlinger og gå ud og banke et træ! Jeg HAR prøvet
Èn af mine kolleger slår et hvidkålshovede "ihjel" med en gaffel, når hun er rigtig vred! Hun siger, at det fungerer rigtig godt.
Smide gammelt porcelæn i gulvet er opgså pragtfuldt, - men så skal man selvfølgelig rydde op efter sig bagefter....

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 07-03-06 19:57

Tja Birgitta - det er rart at se nogen mestre det Danske sprog. Og vi er jo ganske enige omkring d.
Jeg har prøvet at lokke mine naboer til, i deres raseriudbrud, at få afløb ved at slå min græsplæne.
Det er også næsten lykkedes, dog glemmer de tit, at tage deres egen plæneklipper med.
Jeg selv slår tit et slag ned forbi pubben, og det endda uden at være særlig gal.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 07-03-06 21:17

e.c. -

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 08-03-06 13:25

nnårh, den stakkels plæne... Hvad har den dog gjort?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 08-03-06 21:48

Den har holdt sig selv nede....

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-03-06 21:56

Jeg får snart græs ec! Kig over !

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-03-06 21:58

Mine naboer elsker at slå mig

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 08-03-06 22:05

Joh, mænd skal have det lissom græsplæner - de skal slåes og holdes nede.................................

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-03-06 22:21

Næh hør her! Det var vist Q'er?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 08-03-06 23:56

En Q'er (kur)

Kommentar
Fra : Nanabanana

Dato : 09-03-06 20:56

jeg er vred over, at lige så snart jeg bliver rigtig forelsket i en dejlig, fantastisk, sød dreng, som også er forelsket i mig, så bor han i Polen...
Og så kunne jeg faktisk også tænke mig lidt sommer!!!!! :)

Godkendelse af svar
Fra : Satellit

Dato : 10-03-06 09:52

Tak for svaret tedd.
Jeg synes nok, at du var den vredeste af os allesammen herinde, så det må være dig, der går med "sejren"!

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 10-03-06 09:57

Mango, jeg elsker bare din varme ironi

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 10-03-06 10:02

Hvis nu jeg så havde været vred på Tedd................................så var det vel mine point.

Godt vi ikke behøver at være vrede nu.