/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Folkeskole / Spørgsmål
10  viviborgen 630
fsa maj-juni 2003
Fra : 7777
Vist : 7683 gange
50 point
Dato : 06-03-06 12:57

hej jeg går på Handelsskole men i min fritid laver jeg matematik opgaver for at blive bedre til at regne. jeg laver fsa opgaver som er afgangsprøver i folkeskolen. Jeg har ikke mulighed for at få dem rette nogle steder da man ikke har matematik på Handelsskolen. Så mit spørgsmål er om der er nogen der har de rigtigt udregninger på dem? for at se om det er rigtigt det jeg laver, eller ved hvor jeg kan skaff dem?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-03-06 13:02
Kommentar
Fra : 7777

Dato : 06-03-06 13:03

det har jeg prøvet men der var ikke noget desværre

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-03-06 13:12

Prøv at kontakte en folkeskole, jeg tror ikke de udleverer opgaverne, da de selv bruger dem, selv de gamle af dem, men måske der er en der vil gennemgå dem for dig?? Evt. din gamle matematiklærer

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-03-06 13:14

Forøvrigt syntes jeg det er rigtigt rigtigt flot gjort af dig, at du laver opgaver for at blive bedre

Kommentar
Fra : 7777

Dato : 06-03-06 13:29

tak men jeg er ved at være gammel 37 år så jeg vil gerne have et job med regnskaber

Kommentar
Fra : 7777

Dato : 06-03-06 13:30

jeg er ved at være gamme 37 år hihi men vil gerne have et arbejde med regnskab

Kommentar
Fra : 7777

Dato : 06-03-06 13:30

jeg er ved at være gammel 37 år hihi men vil gerne have et arbejde med regnskab

Kommentar
Fra : Boxerpige101

Dato : 06-03-06 14:04

Hvor du kan finde resultaterne ved jeg ikke men jeg har et andet tilbud til dig, send mig opgaverne og dine resultater så vil jeg meget gerne rette dem for dig, jeg læser selv i øjeblikket matematik som enkeltfag på læreseminariet, og håber at blive matematiklærer til sommer.

Accepteret svar
Fra : hjkofoed

Modtaget 50 point
Dato : 07-03-06 01:18

Er matematiklærer, og har udarbejdet retteark til nævnte og flere andre.
Kan kontaktes på:
hjkofoed@hotmail.com
Husk at opgive:
7777matematik,
da den ellers risikerer, at blive slettet som uønsket.

Godkendelse af svar
Fra : 7777

Dato : 07-03-06 16:08

Tak for svaret hjkofoed.

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 08-03-06 00:08

Selv tak, Har sendt dig den, jeg antager du skal bruge.