/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Micrografx Windows Draw
Fra : dabj
Vist : 1135 gange
200 point
Dato : 04-03-06 20:00

Programmet bruger tilsyneladende et forkert alfabet og fejlen findes kun i dette program.
å æ ø bliver til noget i retning af ´l ´c `r´
Håber der er nogen, der ved, hvordan man retter denne fejl i dette program.

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 110 point
Dato : 04-03-06 20:20

Hvis du har det blå ikon i proceslinien kan du se sprogindstillingen, hvis du har programmet åbent og aktivt.
Du kan prøve at trykke på Skift/Alt samtidig i nogle sekunder for at skifte sprog på tastaturindstillinger til det aktive program. Tryk kortvarigt på de samme for at gå tilbage.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 04-03-06 20:21

Det blå ikon med DA!

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 04-03-06 21:15

->BjarneD
Det blå ikon med DA er der ikke, selv om værktøjslinien "sprog" har flueben.
Skift/alt giver godt nok en ændring men kun til [ ; ' og det er jo ikke meget bedre.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 04-03-06 21:50

Nej det frygtede jeg da ;'[ normalt svarer til æøå.
Det er flere år siden jeg har arbejdet med det program så det var bare et bud på en simpel, men alm. fejl.

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 05-03-06 08:02

hmhm har også det program, og har aldrig oplevet det du nævner...

Er det når du skriver textbokse eller hva?

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 05-03-06 09:20

->michaelmoeslund
Skal lave en etiket til en bittersnaps lavet på røllike og har ikke lyst til at skrive roellike
så-ja--det er textbokse.

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 05-03-06 11:52

Den udgave jeg har, er et freeware program jeg har fået i et eller andet pc blad engang,så hvis det er sådan et du os' har, så kunne jeg vel bare sende programmet til dig over messenger eller??

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 05-03-06 12:06

Tak for tilbuddet, men jeg har det fulde program og har haft det i mange år og pludselig begynder det så at lave fis med mig og jeg kan selvfølgelig ikke finde nogen steder hvor det kan stilles om--møgirriterende

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 05-03-06 20:09

Kiggede lige i mine pc cd'er, det er også den fulde version jeg har, så hvis du bliver træt af at nørkle med det så bare sig til....

Godkendelse af svar
Fra : dabj

Dato : 13-03-06 11:02

Tak for svaret BjarneD.
Du får pointene, nogen skal jo have dem og du kom først
Problemet er stadig ikke løst