/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Knapper
Fra : amc
Vist : 704 gange
100 point
Dato : 04-03-06 17:52

Jeg er ved at lave en side i google.........Nu vil jeg godt lave en knap hvor man kan gø til forsiden...Hvordan gør man det.....Er der ik et sted hvor man kan hentet koden...

Kommentar
Fra : iah

Dato : 04-03-06 18:26

Citat
lave en knap hvor man kan [B]gø[/B] til forsiden...

Skal det være en knap med en hund?

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 04-03-06 18:33

nu kender jeg ikke meget til google hjemmeside program men hvis du kan lave noget i HTML skulle du kunne lave et link til din startside <a href="index.htm">
til forsiden</a>

nu håber jeg koden vil vises

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 04-03-06 19:53

Jeg går ud fra at du har lydfilen. Så værsgo' her er der en kode der kan tilrettes det du ønsker http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex11/javascriptsound.htm
Du skal blot sætte din lydfil ind.

Jeg ville selv lave den i flash hvis det var mig.

God fornøjelse

//bentjuul

Kommentar
Fra : amc

Dato : 04-03-06 21:03

Jeg er helt ny i det her så kan i ikke skrive hvad det er man gør

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 04-03-06 21:21

hej igen,
du skal ikke være ked af det, men der er en del herinde der laver grin med de slåfejl der opstår

det ser også lidt sjovt ud at du fik skrevet "gø" fremfor som jeg ser det GÅ til forsiden
jeg kan se din side hedder moesby og så skulle du da kunne lave et link der går til http://moesby.googlepages.com/ og derved vil den lukke din forside op, forsøg dig ellers må du skrive igen

Kommentar
Fra : amc

Dato : 04-03-06 21:50

Det sker man slår forkert... Jeg har et G 15 tastatur og det er eng...
Men jeg kan bare ikke lave sådan den knap....
????????? Øv

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 04-03-06 23:21

Jeg opfattede det ikke engang som slåfejl jeg troede du skulle bruge en Tilbage knap med lyd på

Hvordan laver du dine sider ?

En tilbage knap kan du i første omgang lave som du har lavet de øvrige links på forsiden.

Hvis din forside hedder index.htm så vil koden du skal sætte ind på dine andre sider være:
Kode
<a href="index.htm" target="_self">Tilbage til forsiden</a>

//bentjuul

Kommentar
Fra : amc

Dato : 05-03-06 18:56

Den er lavet i Google..........
http://www.newz.dk/index.php

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 05-03-06 21:04

jamen du har da lavet nogle finde links til dine underlæggende sider så hvorfor ikke bare lave et link til din forside igen???

Kommentar
Fra : amc

Dato : 06-03-06 10:48

Jeg har prøvet at sættet den kode ind men det viker ikke ????????

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 100 point
Dato : 06-03-06 11:06

Den kode jeg har lagt virker..... det kan så være at du har dine html sider liggende i en mappe og din index.htm i roden og så bliver koden
Kode
<a href="../index.htm" target="_self">Tilbage til forsiden</a>

Som sættes ind på de øvrige sider i html. Endelig kan der være lidt forskel på navnene og det skal selvfølgelig rettes til.

Som vi har skrevet flere gange så har du på forsiden lavet links til andre sider - og på de andre sider laver du så et links til forsiden på samme nøjagtig samme måde.

//bentjuul

Godkendelse af svar
Fra : amc

Dato : 06-03-06 15:31

Tak for svaret bentjuul. OK der dummet jeg mig.... Når noget er så let hvorfor så gøre det svære ind det er.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 06-03-06 18:57

Selv tak amc - hovedsagen er at du fik det til at virke og det gør det jo kan jeg se

//bentjuul