/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
adressekartoteket er væk
Fra : 19431225
Vist : 561 gange
50 point
Dato : 02-03-06 18:59

Hej
Jeg har et problem når jeg skal sende en mail, når jeg markerer ny/til kommer følgende meddelelse:
Overskriften er Microsoft office outlook
Adresselisten kunne ikke vises.Mappen kontaktpersoner der er knyttet til adresselisten,kunne ikke åbnes. Den kan være flyttet eller slettet, elller du har ikke den rette tilladelse.Du kan se hvordan du fjerner mappen fra adressebiblioteket, i microsoft office outlook hjælp. I venstre side i outlook der hvor man har post,kalender,kontaktpersoner,opgaver, går jeg ind i kontaktpersoner kan jeg se dem alle, men som sagt ikke når jeg skal sende, ny/til

Hvem kan hjælpe

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 02-03-06 21:04

Når du klikker på "ny", hvor adressekartoteket skulle komme frem, så kommer der et vindue, der hedder "Vælg navne". Har du så ikke muligheden oppe i højre hjørne "vis navne fra"? Måske er der valgt forkert der?

Kommentar
Fra : 19431225

Dato : 02-03-06 21:21

nej der kommer ikke et vindue der hedder vælg navne

Accepteret svar
Fra : Gambrinus

Modtaget 25 point
Dato : 02-03-06 23:00

Af en eller anden grund laver Outlook nogle gange 2 "Kontaktpersoner".
Jeg ved ikke hvorfor
Når du står i "Outlook Idag" vælger du foroven :
Funktioner - Adressekartotek - Funktioner - Indstillinger.
Her kan du under adressering se at der er flere "Kontaktpersoner" og
vælge Hvilken du vil ha' vist først.
Gambrinus

Godkendelse af svar
Fra : 19431225

Dato : 24-03-06 09:21

Tak for svaret Gambrinus.