/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
$NtUninstallk1234567$
Fra : Smukke_Ole
Vist : 469 gange
100 point
Dato : 01-03-06 10:26

I min Windows mappe under XP PRO har jeg liggende en masse af ovennævnte filer liggende.
De fylder ret meget på min harddisk. og jeg ville gerne slette dem.
Kan man det uden risiko for at systemet gå hel amok ?
Jeg ved godt, spøærgsmålet har været stillet før, men har ikke kunnet finde det.

Smukke_Ole

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-03-06 10:46

Det kan du jo nok! Det er mest uninstalls til windows sikkerhedsopdateringer! Det vil så betyde du ikke kan afinstallere en update og det kan give problemer! Jeg ville lade dem være!

Accepteret svar
Fra : hcma

Modtaget 110 point
Dato : 01-03-06 10:50

en anden holdning her
som tedd skriver, er det, så du kan afinstallere de updates, du har downloaded og installeret. Hvis de ikke har ødelagt systemet, kan man slette dem, for man kan vel ikke finde på at slette opdateringer som lukker sikkerhedshuller m.m.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-03-06 10:58

Selvfølig skal man ikke slette sikkerhedsupdates, men nogle gange medfører de andre mystiske fejl f.eks at IE bliver utrolig langsomt! Det løser Microsoft så efter et stykke tid men det kan kræve at den patch der var skyld i hele skal afinstaleres først og så kunne jeg forstille mig at man kan få et problem, hvis uninstaleren mangler!

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 01-03-06 11:27

tedd >> kan ikke være uening med dig. jeg skrev jo også "Hvis de ikke har ødelagt systemet, kan man slette dem"
Det er nok et spørgsmål om temperament/hildning

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-03-06 11:51

Sad lige og checkede størrelsen på mine filer! De fylder 152 mb! Ikke meget på en normal harddisk/partition!

Godkendelse af svar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 01-03-06 21:59

Tak for svaret hcma.