/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
udklædning til fastelavn
Fra : Nanabanana
Vist : 619 gange
50 point
Dato : 23-02-06 17:40

hej, jeg skal til fastelavnsfest på min efterskole, er der nogen, som har en idé til, hvad jeg kan klæde mig ud som?

Mvh. Nana

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 23-02-06 17:43

Spøgelse - kræver to lagner syet sammen

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 23-02-06 18:15

Muhammed

Kommentar
Fra : Nanabanana

Dato : 23-02-06 18:18

jamen, det ska være sjovt... :) Spøgelse er selvfølgelig let, men er det særlig sjovt?? Muhammed vover jeg mig ik ud i, men ellers tak... :)

Accepteret svar
Fra : Balcanard

Modtaget 50 point
Dato : 23-02-06 18:41
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-02-06 19:13

Sørøver, det kan gøres temmelig billigt, har du ikke noget tøj du kan bruge, kan det købes billigt i en genbrugsbiks

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-02-06 23:14

En tube tandpasta
Et udendørs tørrestativ
Mand foroven, kvinde forneden eller omvendt

Mine forældre var, i deres unge dage, klædt ud som Fred Flintstone og Wilma.

Jeg har set billeder af dem. De var hammergo'e!

Hanne

Kommentar
Fra : Nanabanana

Dato : 23-02-06 23:50

Balcanard: Den første er måske lidt vild, men det andet link er perfekt!!! tusind tak! :)

Godkendelse af svar
Fra : Nanabanana

Dato : 10-03-06 23:07

Tak for svaret Balcanard. Jeg fik lige et par idéer derfra... altså hjemmeside nr. 2! :) Jeg endte med at blive heks! tak for hjælpen! :)

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 11-03-06 11:36

Velbekomme.