/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
ERFA-gruppe økonomi/controller
Fra : Dkkasper
Vist : 1410 gange
100 point
Dato : 22-02-06 19:00

Hejsa

Jeg leder efter en erfa gruppe (jylland/fyn) for økonomi og controller beskæftigede.

Kender du til en gruppe, eller internetside omkring dette - så smid en besked til mig.

Eller du har måske selv lydt til at deltage i noget sådant og mangler ligeledes et sted at starte, så kunne vi måske i fællesskab finde ud af noget.

Jeg forestiller mig personer i en økonomifunktion måske som controller el. lign. og med mellemlang udd.

Jeg selv arbejder i en stor dansk virksomhed som controller i en større økonomiafdeling. Udd. revisor, HD(R) og læser pt. CMA.

Hvis det har interesse, så marker lige her på "tråden" så vil jeg følge op herpå hvis der er interesse for det.

Jeg ser frem til at høre fra dig.

vk
Kasper

Kommentar
Fra : transor

Dato : 22-02-06 19:15

En controller- Hvad er det ? og hvad hedder det på dansk?

Umiddelbart ville jeg tro det var en kontrolkasse til et oliefyr, en kedelpasser eller sådan noget lignende. Men det kan du nok ikke klare med den uddannelse.

Annuller spørgsmålet
Fra : Dkkasper

Dato : 20-03-06 18:52

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål