/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
mand til mand
Fra : m13ark
Vist : 3739 gange
200 point
Dato : 17-02-06 21:27

Er der nogen her der har lyst til at svare på spørgsmål angående sex efter 55 års alderen. Er det almindeligt ikke at have sex med konen efter denne alder? Hvis man ikke har lyst til andre kvinder, er der vel ikke anden mulighed end højre hånd. Jeg kunne godt tttænke mig en snak med andre mænd, da jeg regner med , at problemet ikke kun er mit. Det er svært at sige til en ven, at man godt kunne tænke sig en "piksnak" da man så virker lidt underlig som #almindelig# mand.

Kommentar
Fra : noerager

Dato : 17-02-06 22:09

Næste gang i skal så skal hun have den i røven det elsker kvinder.

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 17-02-06 22:16

har du ikke et bedre forslag. Jeg er ikke sikker på at dit svar er bedre end almindelig fisse

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 17-02-06 22:32

Selvfølgelig er det alm at have sex efter de 55, men derfor kan lysten til sex da godt blive aftagende med årene, så er det bedre med en spiller.Er det kone sex du er træt af eller gider du bare ikke mere fisse. Jo jo du tar fejl mht anal.

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 17-02-06 22:54

jeg er hverken træt af konefisse, eler fisse i det hele taget. Konen gider ikke mere, og jeg har ikke lyst til at være foruden sex resten af mine dage. En spiller er ok, men det er jo ikke helt det samme.
Det er alt andet lige sjovere når man er flere om oplevelsen, men jeg har ikke rigtig lyst til at svigte konen, der er meget jalux

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 17-02-06 23:06

Ja hvis hun ikke gider, så kan hun vel ikke blive jaloux,hvis du besøger en, er vil lette trykket på dig.

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 18-02-06 02:14

Ikke for at blande mig i mande snakken,,men... hvordan ved du at hun ikke gider ?
Har du spurgt hende, og/eller forsøgt sådan virkelig at gejle hende op ?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-02-06 10:09

Citat
Konen gider ikke mere, og jeg har ikke lyst til at være foruden sex resten af mine dage.

Det er selvfølgelig ikke unormalt at dyrke sex med konen, efter 55-års alderen.
Men når konen ikke "gider" mere, er det ofte mandens "egen skyld" at hun ikke gider, uden han altså måske ved det, eller vil erkende/gennemskue det. (ikke at jeg lige påstår, at det er sådan hos jer, for det ved jeg jo ikke noget om)

Men hvad mener jeg så med det:

Nogen mænd har en "tendens" til ikke rigtigt at kunne /ville lytte til de signaler partneren sender.
Altså om hun nu lige bryder sig om hans måde at gøre tingene på, så at sige.
Måske har hun med sit kropssprog gennem årene vist , eller hun er så åben at hun har forsøgt at snakke om hvordan og hvorledes,.......men alligevel falder han hver gang tilbage til at "gøre tingene efter sit eget hoved".
Og så bliver hun til sidst træt af det og siger fra/orker det ikke.

En anden ting/mulighed:

Mænd i din alder, bliver ofte meget fokuseret på deres sexlix....."er jeg god nok, er den stor nok, kan jeg stadig det samme som i 20 års-alderen".
Mange vælger så den måde, at prøve "evnerne" af ude i byen, altså utroskab.......mens nogen forvandler sig, i partnerens øjne altså, til et "sexfikseret monster"....og "gider" ikke lægge krop til hans forsøg på at bekræfte sine evner.
Det kaldes panikalderen.

Og endelig findes der selvfølgelig enkelte kvinder der bare totalt mister lysten til sex...og ikke bare med manden, men i det hele taget (Og hvis det er årsagen, har du selvfølgelig det største problem, for det er den eneste ting, som du ikke kan ændre)

Men uanset hvad årsagen er hos jer, så mangler der noget før nogen kan give dig et råd:

Du skriver ikke noget om det, men har du talt med din kone om hvorfor hun ikke gider??
Det må umiddelbart være det første skridt, at få fundet ud af hvorfor, for så længe du ikke ved det, bliver det sikkert ikke anderledes.

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 18-02-06 21:23

Jeg har valgt at blackliste Dova. da jeg synes han altid ødelægger en god stemning i ALLE spørgsmål, så ordet er frit for alle andre.
Jeg har før stillet spørgsmål her, men de løsninger han er kommet med. er som om der kun er ham der sidder inde med de rigtige løsninger, og jeg føler det totalt kvæler interessen hos andre, til at deltage. Det handler ikke kun om point(for ham er det åbenbart ) men om en åben dedat. Derfor ønsker jeg ikke hans meninger.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-02-06 01:11

Hvis du ikke er anderledes i soveværelset end du fremtoner herinde, så kan jeg sgu godt forstå at konen har blacklistet dig LOOOL

Blacklist du bare mig osse LOOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-02-06 01:13

En snak med dig herinde kan da aldrig blive en mand til mand snak....... du deltager jo LOOOL

Nap du bare den hø, hvis den gider dig, eller køb dig en nålepude

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-02-06 01:17

BTW afslutningsvis..... Dova er en hun, og er den eneste der har givet dig et seriøst og brugbart svar, så det er da vildt begavet af dig at BL hende.....

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 19-02-06 16:24

Efter Klummes sure opstød. er det ikke nemt at komme videre. Jeg har også valgt at blackliste (høn) så der måske er andre der har lyst til at give et bidrag til denne tråd.. Det viser sig desværre at der tit er nogen som klumme og dova der sidder inde med patentløsninger på alt, men lad jer ikke skræmme. De er ikke her på denne tråd mere. så vi andre kan "snakke " i fred. TAK til KANDU, fordi man har fået denne mulighed. Det er befriende at kunne vælge fra.

Kommentar
Fra : ghosty

Dato : 22-02-06 20:43

Jeg synes du reagerer meget forkert ved at blackliste Dova, da netop hendes indlæg er ganske rigtig. Jeg forstår heller ikke hvorfor du i dit indlæg kun ønsker at "snakke" mand til mand. Kvinder kan mange gange meget bedre udtrykke sig på ærlig vis og samtidig have forståelse for problemstillingen. Dette sådan mere generelt sagt ud fra min livserfaring som 48. årige.
Du skriver "Det er svært at sige til en ven, at man godt kunne tænke sig en "piksnak" da man så virker lidt underlig som #almindelig# mand"
Hvad pokker mener du egentlig og hvilke svar ønsker du reelt?? Uanset hvem du snakker med så sig da tingene som de er. De fleste mennesker elsker sex og mange kvinder har sikkert prøvet en hel del på området, så spørg du også blot dem til råds, men du skal da være klar over at uanset alder tror jeg, at vi alle kan køre "lidt træt i det" og har brug for pauserum. Specielt hvis det er ensidig sex som dyrkes.
At spille din pik af og samtidig fantasere om andre end lige din kone er der efter min mening ikke noget forkert i, tværtimod. Det giver en anderledes "oplevelse" og samtidig får du brugt fantasien på en hel anden måde end ellers. Dette kan selvfølgelig aldrig afløse det reelle knald sammen med konen hvor du sikkert kun tænker og fokuserer på hende (hvilket man da skal) når du er sammen med hende, men jeg mener det er vigtig også at kunne få lov til at fantasere med en spiller uanset hvor godt et sexliv man har. Du kunne jo prøve at lade hende spille den af på dig, blot for at prøve det på en anden måde, men vigtigst er da at I i fællesskab åbner op for en sexsnak og får fundet ud af hvorfor hun har tabt lysten. Årsagen kunne jo ligge hos jer begge to. Måske har i begge to udtømt jeres fantasier? Selv om det måske kan være svært at snakke om bestemte ting eller udtrykke grænseoverskridende lyster mener jeg det er vigtig at tage hul på debatten og finde ud af om der er områder som undertrykke lysten til sex hos jer. Ofte går man med skjulte og forkerte opfattelser af partnerens holdninger netop fordi man ikke åbner sig og får snakket ALT igennem.
Overstående er en generel betragtning og ikke et postulat mod dig og din kone.

Held og lykke.

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 22-02-06 22:02

Tak for dit indlæg.. Du har da helt ret i alt hvad du skriver, men det er ikke det reelle problem du berører. .
Først:: Grunden til min blaklistning af Dova er, at hun blander sig i ALLE indlæg. Hun tager stilling til ALT, og det virker for mig, som om hun blot blander sig for at indhente billige point. Lad hende hvile.. Det der var min hensigt med spørgsmålet, var at skabe lidt debat om det, at kunne tale sex med andre mænd, uden at det skulle betragtes som en "homo" snak. Kvinder har meget frie rammer, når de taler sex, men for mænd, er det som om at sextalk ikke kan være om andet end om erobringer. Kvinder kan godt komplimentere andre kvinder for at have en flot barm, men so mand kan du ikke sige til en anden mand, at du synes han har en flot pik.
Med hensyn til sex med lonen, er det nok et meget almindeligt"problem" men det er ikke større for mig, end jeg tror det er for mange andre. Det jeg ville med indlæget var, at jeg synes det kunne være sjovt at høre fra andre, der .tror jeg, har samme "problem" som mig. Og så med kærlig hilsen

Accepteret svar
Fra : halloodk

Modtaget 100 point
Dato : 23-02-06 16:47

Hej, jeg kan godt forstå hvad du mener. Jeg er 52 og når man har tygget på den samme i 20-30 år, så er det fuldstændig lige meget, hvilket hul man bruger. Hun har det på samme måde, din pik er ikke ny og spændene mere. Når man er ung så er det jo macho og de skal bare have på med pilen. Men når man har bollet sin kone en 2-3000 gange igennem årene, så er det ikke hormonerne der styrer mere, det ved unge mænd ikke, de kan slet ikke forstille sig den situation. Er du i god form, er din kone i god form? Synes i selv i er lækker? Pæn tøj. Tag på ferie, så i bliver lidt brune, køb et par pakker viagra (for lige at stive situation af), det med viagraen behøver du ikke at fortælle konen om, for så tro hun straks at du bare kigger på hende som en oppustelig dukke og det er planlagt. Kvinder vil så gerne have at elskov skal være spontan og impulsativ ligesom da de var unge, vi mænd skal så bare have planlagt det så forførelsen virker spontan. (Og ikke noget med at afsløre sig selv med sure miner hvis det ikke lige lykkes) Være lidt opmærksom, romantisk. Og for guds skyld køb en tube glide creme på apoteket, man bliver lidt tør med alderen. Held og Lykke !
P.S. Jeg går ud fra at din kone ikke er sexforskrækket.

Godkendelse af svar
Fra : m13ark

Dato : 24-02-06 07:50

Tak for svaret halloodk.