/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
En lille detalje i WORD
Fra : ivanovic1
Vist : 387 gange
50 point
Dato : 22-11-02 10:37

Hej alle,

Er der nogle, der kan fortælle mig, om man kan skrive en tekst i et Word dokument. Teksten skal stå der, så man kan læse den, men når man printer dokumentet ud, skal teksten ikke komme med.

Med venlig hilsen Ivanoic1

Kommentar
Fra : philipf

Dato : 22-11-02 10:44

Øhhhh hvad er det lige formålet med det skal være :P

Kan du ikke bare udskrive et blank stykke papir ???

/Philip

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 22-11-02 10:58

Det skal lige nævnes, at det er et skema jeg laver i Word, som er dokumentbeskyttet, hvilket vil sige at andre ikke kan ændre i det.

>Øhhhh hvad er det lige formålet med det skal være :P

Formålet er bl.a., at folk skal udfylde dette skema, og dermed ville jeg gerne have, at de kunne se, hvad det var de skulle udfylde, men jeg vil ikke have, at det skal komme med ud på papiret, når man printer. Et eksempel er, at der på papiret, f.eks. er skrevet: ______________ (her anføres overskrift).

Nu ville det være godt, hvis det kun er overskriften, som man anfører, der bliver printet ud og ikke "her anfører overskrift".

>Kan du ikke bare udskrive et blank stykke papir ???

Nej det er kun for blanke folk

/Ivanovic1

Kommentar
Fra : philipf

Dato : 22-11-02 12:58

Så er jeg med :P

Eneste mulighed jeg lige kan se, er at indspille en makro ???

/Philip

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 22-11-02 14:32

Hvad vil det sige at indspille en Makro???

/Ivanovic1

Accepteret svar
Fra : philipf

Modtaget 50 point
Dato : 22-11-02 20:03

Dvs du indspiller i små bidder hvad du vil have at computeren skal gøre med dokumentet.
Har aldrig gjort det i word, kun i excel.
Det er ret svært at forklare

Eks. kan du i excell indspille en makro der sortere en masse tal, når du trykker på en knap.

Det må man så også kunne gøre i word.
Men som sagt svært at forklare.

/Philip

Godkendelse af svar
Fra : ivanovic1

Dato : 06-01-03 12:50

Tak for svaret philipf.