/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Til Ans for god griner........
Fra : 3773
Vist : 632 gange
500 point
Dato : 08-02-06 17:09

Fæl god joke med Earnie!

Så du han gav et ret skidt tip fem stjerner fordi jeg havde givet 0 (sprinklervæske)

Mit tip kunne han desværre ikke bedømme, pga BL

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 500 point
Dato : 08-02-06 20:17

Det er/var faktisk en sørgelig griner.

Jeg synes, man bør tænke sig om før man forklarer kandus regler.

Dernæst bør brugerne ikke selv sætte regler for, hvordan det skal fungere her på kandu. Men det kan jo være svært, hvis man ikke selv forstår systemet.

Er jeg blacklistet

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-02-06 20:20

Til orientering har denne side været vist 50 gange kl. 20:18

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 09-02-06 04:33

Citat
Til orientering har denne side været vist 50 gange kl. 20:18 :-D

Det skyldes nok dels at folk tror der står noget interessant - og dels at kandu.dk er et offentligt forum.

Men måske skulle du foreslå teamet at det også blev muligt at donere point via privatbeskeder?

Det ville jo i flere tilfælde være temmelig praktisk.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-02-06 08:30

..og Rellom....

Har du glemt din tablet mod for meget mavesyre????

Reglerne er som de er. Ans er ikke min dobbeltprofil, ergo følger jeg reglerne!

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 09-02-06 08:38

3773 > Jeg snakker skam ikke om dobbeltprofiler. Er godt klar over, at du ikke er identisk med Ans.

Men jeg gider ikke udpensle min pointe. Hvis du mangler humoristisk sans, må det være dit problem og ikke mit.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-02-06 08:55

Jeg mangler vist ikke humoristisk sans. Hvorfor tror du tråden er oprettet?

...dit indlæg lugtede såmænd bare af "surt opstød"!

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 09-02-06 09:02

Vi kan i hvert fald blive enige om så meget, at der lugter af surt opstød et eller andet sted fra.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-02-06 09:09

nu ævler du vist bare for at ævle..............

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-02-06 09:09

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 09-02-06 09:12

3773 > Godt du fik smileyen med. Bedre sent end aldrig.

Nu kan jeg godt se, at du er "sjov".

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-02-06 09:14

Ud af min butik du, dig gider jeg ikke høre på....

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-02-06 15:10

Rellom

Hvis du stadig deltager i tråden, så er det nysgerrighed, der står ikke noget interessant i en vittighedstråd

Hvis du vil have point for private indlæg, så skriv til kandu om det.

Og nu er det oppe på 110 viste gange.

Dette er indlæg nr. 12 humoren længe leve.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-02-06 15:48

Rellom er sendt uden for døren!!!!!!!!!!!!!

Mavesure indlæg skal vi ikke have i denne tråd!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-02-06 20:41

Øv, jeg har ellers en sjov besked til Rellom. Men han kan da læse med, selvom han er udenfor døren!

Du skriver.
Citat
Men måske skulle du foreslå teamet at det også blev muligt at donere point via privatbeskeder?

Dårlig idé*G*

Du tror sikkert det er løgn, men kort efter det ny system kom på banen, da blev jeg "ringet" op privat (af en for mig fuldkommen fremmed profil) og henvist til en tråd med 500 point.

Jeg takkede nej - tråden blev derefter annulleret - og jeg blev blacklistet

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 10-02-06 09:20

Jeg fik også en privat henvendelse fra en jeg aldrig havde hørt om før!!!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-02-06 09:32

Det samme her

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 10-02-06 09:35

Haaaj 3773 [Blink]
Jeg ville bar' lige høre om du ved hvordan man sletter sin bruger ?
'For jeg kan ikke lide mit navn ! "ZUPERZTARH" Adr'
Eller bar' om du evt. ved hvordan jeg laver det om ? Hii'
Tak på forhånd .

Kram Sofie

Aldrig hørt om hende

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-02-06 09:40

Citat
Hvor finder jeg en der kan finde en Chinese to English oversætter? please hjælp

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-02-06 09:45

Fra en, der har været bruger siden den 04.09.04 og ikke deltaget i spørgsmål siden den 20.04.05

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 10-02-06 09:50

Godkendelse af svar
Fra : 3773

Dato : 10-02-06 11:30

Tak for underholdningen ans. Også rart at kunne prøve systemerne af! Snildt at kunne sende folk uden for døren, når de bliver ævlede!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-02-06 11:51

Det var denne tråd http://www.kandu.dk/Spg80639.aspx der startede det hele.

Og fortsatte her http://www.kandu.dk/spg82258.aspx men der er jo blacklistet, det ser jeg tydeligt

Tror at han har en dobbeltprofil, han var lige på, da du accepterede mit svar

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 10-02-06 12:17

Han er et båthorn og totalt uden for pædagogisk rækkevidde. Du så han svinske opførsel overfor nuserpigen. Han er nogenlunde ligeså øretæveindbydende som Abu Laban og ham der Akiri eller hvad han nu hedder. Skægt nok har jeg mødt en elektriker - også tidligere soldat - der var nogenlunde ligeså træls som Arne. Både mig og mine montører måtte simpelthen love ham bank for at vi kunne få dæmpet udgydelserne. Men han bagtalte folk, stak dem i ryggen og var i det hele taget en skidt ka'l. De der typer bryder jeg mig bare sleeeet ikke om.

...og du kan være stensikker på tumben har en dobbeltprofil eller flere. ....og han skal nok hoppe igennem en eller anden dag. Selvom han slører, ligger det dumme svin han er, lige under overfladen. Og med den opførsel han til dato har fremvist, nægter jeg at tro han kan undertrykke det i længden.

Trist

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-02-06 12:36

Hvis du søger i hans profil/involverede vil du lægge mærke til at han for det medte kommer med sine kommentarer midt om natten.

Ja jeg har læst tråden fra nuserpigen, fatter slet ikke den kommentar han kommer med.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-02-06 12:41

medte=meste

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 10-02-06 13:01

Af en eller anden grund får jeg ikke emiler når du skriver indlæg her. Men emiler på andre abonneringer. HMMM, underligt!!!!!

Jeg har prøvet at følge ham i en tråd, hvor han starter afdæmpet, for derefter at flimre mere og mere ud. Til sidst skrev han omtrent ligeså læseligt som de unge med deres sms-sprog. Ingen tvivl om han var under stærk påvirkning af en det ene eller det andet.....

Nevermind, livet er for kort til at beskæftige sig med ham, men derfor kan vi jo godt more os i ny og næ på hans bekostning. Det er efterhånden bare for nemt at komme over ham.

Men dit lille trick var godt skrigende morsomt! Det har klart givet bidemærker i tastaturet, da det er gået op for ham at han var blevet røvet noget så tykt.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-02-06 13:15

Det er et nyt tiltag fra kandu.

Nu kan du selv bestemme om du vil have mails fra et spørgsmål, som du har lukket

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 10-02-06 14:13

Jamen, der er jo krydset af! Hvad laver jeg så forkert?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-02-06 14:22

Har du så trykket på send, ja det har du vel.

Prøv at skrive her http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=80079 så vil jeg se om jeg får mail.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-02-06 14:41

Det funker ikke