/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Jeg mangler Y Image.dll, hvor
Fra : torbengj
Vist : 445 gange
300 point
Dato : 06-02-06 09:02

Når jeg åbner min laptop W. XP, er den begyndt at vise :
Y page exe
Programmet kan ikke åbnes da Y Image ikke blev fundet. Problemet kan muligvis løses ved at installere programmet igen.

Dette er rent volapyk for mig hvad skal jeg gøre??? Betyder det noget for brugen?
venlig hilsen tak for mulig hjælp
torben gj

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-02-06 09:06

Hent en ny image.dll her : http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?image

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-02-06 09:09

Ja eller slet genvejen til yimage under startfolderen! Alternativt Gå ind under Start > Kør Skriv msconfig og tryk enter. Gå ind under fanebladet Start og led efter referencer til y image og fjern flueben fra disse!

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 06-02-06 09:10
Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-02-06 09:11

Men lyder nu lidt underligt at en fil bare forsvinder så et eller andet må du have gjort?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-02-06 09:13

image.dll er en fil der følger med Nero (Nero Recorder Driver, v. 5.5.0.3). Du kan også prøve at fjerne Nero og geninstallere programmet.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-02-06 09:13

for mig lyder det som om du har slettet noget til yahoo messenger - filen bør ligge i c:\programmer\Yahoo\Messenger - gør den ikke det - så afinstaller yahoo messenger og geninstaller herfra http://messenger.yahoo.com/

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-02-06 09:15

Ser ud som om yimage er en fil Yahoo messenger skal bruge! Har du yahoo messenger på PC'en?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-02-06 09:19

ekko tedd

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-02-06 09:23

(hr)Nåeh... det er yimage.dll i ét ord? Så hentes den her : http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?yimage

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 310 point
Dato : 06-02-06 09:24

har du yahoo messenger er det klogest at geninstallere .

Har du haft den og vil helt af med den så gå i start - kør - skriv regedit - klik ok - find HKEY_LOCAL_MACHINE - find mappen med yahoo - højreklik på den og slet - genstart - så er den helt ude.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-02-06 09:47

ps... Ypager.exeERyahoo messenger

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 06-02-06 10:36

Her er en der oplever samme problem, og i en længere tråd bliver fejlen fundet:
http://www.eksperten.dk/spm/483372

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 06-02-06 10:49

Glem mit indlæg... Det er ikke den samme fil. Man skal holde sig væk når man er snottet og lige vågnet.

Godkendelse af svar
Fra : torbengj

Dato : 06-02-06 11:02

Tak for svaret miritdk.
Tak for hjælpen!
vh torbengj

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-02-06 11:03

velbekomme