/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
ebay
Fra : 127tage
Vist : 559 gange
100 point
Dato : 05-02-06 15:01

hejsa

er der nogen der ved hvordan man laver en konto på ebay ? jeg har været inde på den tyske med kan ikke lige hitte ud af det... men det kan være nogen af jer ved det ???

med venlig hilsen

Kommentar
Fra : oz1eqp

Dato : 05-02-06 15:13

Det er ellers ret nemt.Du starter med ANMELDEN og hvis du kan bare en lille smule tysk,
så er det nemt.Jeg kan godt give dig en mere udførlig beskrivelse hvis du ønsker det.

oz1eqp

Kommentar
Fra : 127tage

Dato : 05-02-06 16:26

jo tak... det er kommet lidt ind i det, men så vil det lige pluslig have credit kort nr. kan det passe ? for det vil jeg da mene det er noget man skal holde for sig selv..

mvh

Kommentar
Fra : oz1eqp

Dato : 05-02-06 16:45

Jeg har aldrig solgt noget på E-Bay,men kun købt og til det skal de ikke have kreditkort nummer.
Men hvis du vil sælge kan det godt være,at de forlanger det.
Hvis du lige meddeler,om du vil købe eller sælge,så undersøger jeg det nærmere.
Jeg har indtil nu købt 4o forskellige ting der,og kun een gang blev jeg taget lidt ved næsen.
Ellers har det virket upåklageligt med at handle der.

oz1eqp

Kommentar
Fra : 127tage

Dato : 05-02-06 16:49

jeg skal kun købe... det er fordi de har mange puch dele og kreidler dele tilsalg på ebay.de og det er jeg meget intresseret i at købe...

på forhånd mange mange tak

Accepteret svar
Fra : oz1eqp

Modtaget 100 point
Dato : 05-02-06 17:10

På startsiden går du til Ubersicht og så tager du Anmeldung.Her skal du skrive for/efternavn,
adresse og postnummer samt bynavn.Land det er selvfølgelig Danmark,Her skriver du
Daenemark.Så er det telefonnummer og fødselsdag og E-mail adresse.
Tilsidst skal du nederst på siden acceptere deres handelsbetingelser.
Så skulle du kunne komme i gang med at handle.
Håber det er tilstrækkelig information.

oz1eqp

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 05-02-06 18:25

Hhis du forstår engelsk bedre så kan du lave en konto på engelske ebay.Den konto kan du bruge på de andre lands ebay.
alimak

Godkendelse af svar
Fra : 127tage

Dato : 09-02-06 16:50

Tak for svaret oz1eqp. har lige modtaget koden til registreingen med posten idag. så det bliver dejligt at også kunne handle der.

Kommentar
Fra : oz1eqp

Dato : 09-02-06 18:09

Tak for det og held og lykke med dine handeler.
oz1eqp