/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
dias show - forandre ???
Fra : miritdk
Vist : 538 gange
50 point
Dato : 05-02-06 11:26

ER det da ikke muligt at forandre baggrundsfarven på diasshow der bliver kørt fra mapper ???? Jeg har aldrig set den køre med andet end sort - og ville gerne prøve med hvid - jeg er kørt fast !!!!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 05-02-06 12:02

Hæææii mirit!

SÅ meget sne er der da heller ikke faldet.....

Diazsjoov, der kører fra mapper - d forstår jeg ikke helt?

Er det ikke et diasshow, du kan ændre i f.eks. Powerpoint?

Søndagskram
Hanne

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-02-06 12:05

nope - det er når man kan vælge at få vist billeder i en mappe som diasshow

og jo det er mere end rigeligt med den sne der er faldet

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 05-02-06 12:12

Nåhh, billedserie.... på min.

Er det Windows? Min baggrund er hvid

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 05-02-06 12:13

Ja, jeg skal lige ud at salte.....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-02-06 12:14

nope ikke billedserie - alt kan vises med diasshow

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 05-02-06 12:58

Hent windows story 3 og put dine billeder derind der kan du manipulerer med en del.Ellers kan du også bruge Windows Mowiemaker.Burger det meget selv og så er det også meget federe at se billedshow bla også med musik og evt filmstumper det bliver helt prof næsten
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 05-02-06 13:11

Her er vist noget, jeg ikke har vidst forefindes

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-02-06 13:17

sunowich - jeg har kunnet forandre fra sort til hvid engang i tidernes morgen men kan overhovedet ikke huske hvordan ( det var godt nok på en 98´er)

De du beskriver - joooooh - men det er ikke lige hvad jeg har brug for - tror jeg - der skal ikke manipuleres med noget som helst - jeg kan jo vælge at se i webbrowser for eks - og der er baggrunden hvid - det er bare lidt besværligt når man gennemgår en lang række billeder - tegninger etc.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-02-06 20:29

hmm ingen hjælp ???

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 05-02-06 21:57

Det er sønd for dig mirit! ingen hjælp nogen steder....

Hvor er alle henne?

Der er mange, vi ikke har set noget til længe..... bruger de private indlæg i stedet for?

derude - hvor er I?

A woman i distress!

mirit, lad os råbe i kor

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-02-06 08:20

tjah hanne - sådan er livet - så bliver det bare til en annullering eller lidt pointfratrækning om et stykke tid

Accepteret svar
Fra : Camillasmoster

Modtaget 50 point
Dato : 06-02-06 08:26

Åbenbart...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-02-06 08:37

jaja det går nok - undrer mig egentlig der ikke er en der har en løsning - men ok - skal nok finde ud af det

Godkendelse af svar
Fra : miritdk

Dato : 09-02-06 16:12

Tak for svaret Camillasmoster. nok det mest sigende svar

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 09-02-06 17:15

Ja, jeg måbede da også, da der stod, at du havde accepteret mit svar.

Jeg blev helt bange for, at jeg havde sagt nogle guldkorn!