/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Klokkeslet under vis oversigt
Fra : Balcanard
Vist : 717 gange
30 point
Dato : 01-02-06 14:29

Er jeg mon den eneste, der under "Vis oversigt over dette indlæg" foruden dato ønsker mig tidsangivelsen tilbage ?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-02-06 14:35

nej det er du ikke - er spørgsmålet langt - går over hele døgnet eller flere dage er det rart at kunne finde både dato - indlæg og klokkeslet

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-02-06 16:02

100% enig med både dig og miritdk.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-02-06 16:22

Det synes jeg ozze!

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 30 point
Dato : 01-02-06 16:47

Jeg sendte et link til denne tråd til teamet og har lige modtaget dette svar fra Rasmus:

Citat
Hej Arne Jakobsen

Så er der kommet tid med på oversigten.

Med venlig hilsen / Best regards

Rasmus Andersen
Servicemedarbejder
______________________________

Så skulle den være klaret.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-02-06 16:51

er den søreme også

Godkendelse af svar
Fra : Balcanard

Dato : 01-02-06 17:22

Tak - og det virker allerede.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-02-06 17:31

Ja. Og det viser lidt om, at den bedste måde at få løst problemer på, er at bringe dem det rigtige sted hen. At du åbnede denne tråd, gav jo mirit, camillasmoster og mig mulighed for at give udtryk for vores meninger om sagen, så det var helt fint. Men det der gav resultatet var en direkte henvendelse til Teamet. At de så p.g.a. din tråd kunne se at der var flere Kandu'er der mente det samme, har da helt sikkert haft betydning. Men lad os nu sammen glæde os over at vi har fået vore klokkeslæt tilbage. TAK Rasmus.

P.S.: Balcanard: Hvad skulle jeg have gjort for at få 5 * - Hæ hæ