/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Udpakning af .RAR fil
Fra : Smukke_Ole
Vist : 13944 gange
100 point
Dato : 01-02-06 08:31

Er der nogen der kender et [B]FREEWARE[/B] program til udpakning af .RAR filer ?

Smukke_Ole

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 01-02-06 08:38

Fyrre dages prøveversion ligger hér: http://www.download.com/WinRAR/3000-2250-10007677.html

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-02-06 08:47

Her er indtil flere af slagsen : http://www.wingadgets.com/Utilities/Compression/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 01-02-06 09:15

-> molokyle

Har du nogen erfaring med nogle af de programmer, du linker til ?

Smukke_Ole

Kommentar
Fra : jkrjk2

Dato : 01-02-06 09:18

WWW.rarlab.com

WinRar fungerer OGSÅ efter de 40 dage. Udemærket program.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-02-06 09:26

Jeg har brugt 7-zip før Zip formatet blev indbygget i Windows og det virkede glimrende

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 01-02-06 09:33

-> molokyle

Ikke for at være fræk, men nu snakker jeg altså om udpakning af en .RAR fil, så det er nærmest den problemstilling jeg er interesseret i.

Smukke_Ole

Accepteret svar
Fra : jangchr

Modtaget 100 point
Dato : 01-02-06 09:34

Her er et og er ganske gratis,er kåret til den beste freeware udpakkeningsprogram
http://www.izarc.org/download.html

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-02-06 10:09

Jeg ved det, men når jeg en sjælden gang har brug for at udpakke *.rar filer bruger jeg nu om dage WinRar, til hvilken jeg (=min onkels firma) har købt licens

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 01-02-06 10:14

Jeg bruger totalcommander der kan hentes her http://www.totalcommander.dk/index.php ud over du får et filhåndteringsprogram med 2 vinduer, så kan det udpakke
Citat
zip, arj, lzh, rar, uc2, tar, gz, cab og ace.

//bentjuul

Godkendelse af svar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 01-02-06 12:02

Tak for svaret jangchr.
Det var lige det, jeg kunne bruge

Smukke_Ole