/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hjælp mig, haster...
Fra : NeVeN
Vist : 645 gange
50 point
Dato : 30-01-06 14:50

Hvordan sletter jeg mine indlæg... /spørgsmål

Accepteret svar
Fra : jakjoe

Modtaget 60 point
Dato : 30-01-06 14:56

Du kan kun slette egene spørgsmål så længe der ikke er kommet kommentarer fra andre.

Kommentarer i andre spørgsmål kan ikke slettes af dig....kun kandu.dk teamet kan gøre det....hvis de vil !!

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-01-06 15:08

hvis ingen har skrevet så åbn og annuller

Godkendelse af svar
Fra : NeVeN

Dato : 30-01-06 15:08

Tak for svaret jakjoe.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 30-01-06 15:09

Du kan ikke slette indlæg du har skrevet, men de spørgsmål du selv har stillet kan du annullere også selv om der er kommet kommentarer.

Annullere finder du ved at gå ind på spørgsmålet og klikke hvor det står at du kan annullere det.

mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 30-01-06 15:11

mirit og jakjoe....I vrøvler

Man kan godt nu annullere selv om der er kommet kommentarer

mvh dova

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 30-01-06 15:12

Du kan annulere dine egne spørgsmål som du endnu ikke har fået et brugbart svar i - det er det eneste du kan annulere.
Da du ikke har andre end dette spørgsmål der er åbent, vil du ikke kunne annulere noget. Du kan ikke annulere dine kommentarer i andres spørgsmål.

//bentjuul

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 30-01-06 15:14

Dova, ok verden har forandret sig.

Jeg siger tak.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-01-06 15:33

før i det gamle kandu kunne man nå at slette et spørgsmål - det kan man så ikke mere - prøvede lige som nogen måske har opdaget

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 30-01-06 15:38

Dova> Annullere....det er ikke at slette !!

mvh
jakjoe