/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Med på noderne.....
Fra : Toupie
Vist : 711 gange
100 point
Dato : 30-01-06 00:38

Jeg kan se at Kandu ligner sig selv, både på godt og ondt - kan specielt godt li de nye smileys ..........og kan se der er en hel del sjov ved at blackliste de brugere man ikke er enige med - så nu vil jeg da også prøve hvordan det fungerer....altså om det er lige så sjovt som det ser ud til

Men et spørgsmål skal der vel egentlig også være..... har I haft en god weekend??

// Toupie

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-01-06 00:39

jeg er her ikke

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 30-01-06 00:42

Hvor er du så Mirit????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-01-06 00:44

det vil du bare ikke vide toupie- (man bliver jo beskyldt for at reklamere og tvinge penge ud af folk)

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 110 point
Dato : 30-01-06 00:45

Han er vel blivet b.listet

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-01-06 00:45

Pas nu på med de smileys! jeg har fundet ud af at visse sammenhænge kan få sindende op at køre!
F.eks. denne her

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 30-01-06 00:50

Her bliver ingen beskyldt for noget, de bliver bare blacklistet - og det bliver jeg så sikkert også, men sådan er livet vist her ha ha ha

Tedd, du skal da heller ikke gå og vise røv, så kan jeg da godt forstå folk bliver forargede

Hejsa Sunowich, long time no se

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-01-06 00:57

Det var osse en feejl synes bare de var sjove hver for sig!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-01-06 00:59

hvis det er tedd der viser sin bare - øhhh hvem er det så der vil hvad ved siden af ???

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 30-01-06 01:00

Tedd jamen de er da også sjove......hver for sig......men hvem syntes lige det kan være sjovt at have næsen op i din røv???? ...sorry, ku ikk dy mig

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-01-06 01:01

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-01-06 01:06

Vil du ha jeg skal komme med navne?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-01-06 01:07

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-01-06 01:08

Det må være en buttlicker?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-01-06 01:09

tedd er hermed blacklistet

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-01-06 01:12

Pssst! Mirit man kan altså ikke blackliste nogen i andres spørgsmål! Kunne sikkert være sjovt!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 30-01-06 01:12

= snudfornuftig buttlicker???

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 30-01-06 01:13

HOW HOW der skulle stå snus og ikke snud

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-01-06 01:16

Jo det lyder skam osse rigtigt! Fortolkningen er vel op til hvordan man ser på tingene! Lige nu er mit glas halvfuldt!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 30-01-06 01:20

Tedd, det er min flaske også

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-01-06 01:23

Nåh! Du drikker af flasken?

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 30-01-06 01:27

Nope, de der 2 liters er ikke sådan at håndterer så jeg bruger nu glas til at drikke af

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-01-06 01:31

Håber det er sodavand vi snakker om?

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 30-01-06 01:31

Hmm.....jeg kan nu ikke helt se det morsomme i at blackliste nogen - personligt mener jeg, at man skal boycutte tråde hvor folk bliver blacklistet

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 30-01-06 01:32

Tedd, ja det er cola

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-01-06 01:33

Der står jo ikke hvis nogle er blevet blacklistet! Altså hvis man ikke selv er!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 30-01-06 01:35

Tedd derfor denne smiley og så skulle min egen tråd jo også boycuttes og hvor sjovt ville det lige være

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-01-06 01:38

Ok! Var ikke klar over du havde blacklistet nogle.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 30-01-06 01:42

Tedd, kun sådan ca halvdelen af Kandubrugerne det skulle jo lige prøves men det tager godtnok lang tid at blackliste så mange.......

Godkendelse af svar
Fra : Toupie

Dato : 30-01-06 01:56

Tak for svaret Sunowich....Jeps det er sådan det fungerer herinde

Godnat og sov godt!!!

// Toupie

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 30-01-06 09:12

Takker og hejsa Mht de der smilyes så mangler de begge hår så ku de binde dem sammen og lege futtog *ss*
Mvh Sune