/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
kortkabale
Fra : hpapp
Vist : 1256 gange
100 point
Dato : 28-01-06 17:56

kan ikke starte et spil det er et kabale der skal ligges har kunnet køre det men kommer nu med en meddeelse om den mangler (smartSound Quicktracks Plugin) hvad gør jeg.
hhpp

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 28-01-06 18:18

(http://www.smartsound.com/support/qxpartners_update.html)
(http://www.smartsound.com/support/QuicktracksInstaller3026.exe)

Gå ind på øverste link og hent dette -installer og det skulle gerne køre som ny

mvh sverola

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 28-01-06 18:28

Jeg må bare beklage ....
Jeg fik ikke disse links til at virke nu....Var nok lidt for hurtig der
Må være sket et eller andet ...

Sorry

Mvh sverola

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 100 point
Dato : 28-01-06 19:11

Du skal bare fjerne afslutningen af parantesen.

Jeg forstår nu ikke sammenhængen mellem et spil og Quicktracks for Pinnacle.
hvad er det for et spil?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-01-06 19:13

http://www.123freesolitaire.com/
her kan du hente en gratis version med forskellige kabaler hvis dit problem ikke løses

Godkendelse af svar
Fra : hpapp

Dato : 30-01-06 07:31

Tak for svaret BjarneD. Jeg har haft pinnacle version 10 instaleret og fjernet det igen da jeg ikke kunne få det til at køre så der må være sket et eller andet der. hhpp

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 30-01-06 09:56

Jeg er da lidt ked af, at du accepterede min kommentar som et svar for det var bare for at hjælpe med sverolas linkproblem..

Det er meget sandsynligt, at du oplever en konflikt fra gamle programrester og det er da meget vigtigt at man fjerner alle filer og registreringsnøgler fra programmer man ikke vil bruge.

Hvis man ikke har forstand på at redigere i registreringsdatabasen eller at bruge oprydningsværktøjer til den vil jeg anbefale at du får programmet installeret igen og derefter får det fjernet korrekt.

Du kan jo melde tilbage om problemet så må jeg se om jeg kan hjælpe dig.