/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
søg et svar
Fra : risvej07
Vist : 396 gange
50 point
Dato : 28-01-06 12:18

hvordan undgår jeg at kandu søger på hele kandu og ikke bare i en enkelt gruppe?????

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-01-06 12:22

Du skal klikke dig ind på den kategori, som du vil søge i.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-01-06 12:30

Til orientering fungerer søgefunktionen ikke optimalt, men kandu vil rette det.

Kommentar
Fra : risvej07

Dato : 28-01-06 14:22

altså hvis jeg trykker på Teknologi så der står Teknologi i den nederste line og skriver noget i den øverste så får jeg svar fra alle grupper!!!!!! så var det da bedre i "gamle dage" hvis dette ikke er mig der laver en fejl??????

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 50 point
Dato : 28-01-06 14:36

Jeg tror ikke du laver en fejl.

Jeg har tidligere skrevet til kandu om søgefunktionen. Der er på nuværende tidspunkt en fejl, som kandu vil rette.

Hvis jeg søger på "teknologi" får jeg denne side frem

http://www.kandu.dk/search.aspx?grpid=0&ss=teknologi&sa=7

Der er ikke en kategori, der hedder teknologi, derfor kommer der også flere kategorier frem.

Der bliver søgt efter "ordet" teknologi.

Desuden når du bruger søgefunktionen, skal du klikke på "søg" og ikke trykke enter, for så kommer du tilbage til seneste indlæg.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-01-06 14:40

Jeg så lige at man kunne klikke på teknologi, men det er alle emner, der har med teknologi at gøre, der bliver vist.

Så må du jo der vælge et emne, som du mener spørgsmålet har været stillet i.

Er det et bestemt svar, du leder efter?

Kommentar
Fra : risvej07

Dato : 29-01-06 09:58

nej der er ikke noget bestemt svar for det gælger alle mine søgninger.....
men når jeg søger på hovede emnerne som f.eks teknologi,karriere osv så søger den i hele kandu. men det lader til at det er en fejl hvis man ikke søger på en bestemt gruppe!!!!!!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-01-06 11:00

Der bliver søgt på det enkelte ord. Hvis ordet indgår i en sætning i en anden kategori/spørgsmål vil du også se det/de spørgsmål.

Godkendelse af svar
Fra : risvej07

Dato : 07-02-06 17:21

Tak for svaret ans.