/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Mit spørgmål er forsvundet
Fra : molokyle
Vist : 717 gange
50 point
Dato : 26-01-06 17:26

...eller rettere ...det dukkede aldrig op. Det var et laaangt et i kategorien : Andre interesser.

Jeg skrev og skrev og skrev... afsatte point og trykkede [Send]

Jeg blev logget af og pist væk var mit spørgsmål.

Andre der har prøvet det samme?

..eller : Ska' vi nu til dét igen?

Hvis der er nogen der har tænkt at spørge om det kostede noget? Næeh... ingen point eller noget, de blevt ikke trukket, men en fandens masse tid

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-01-06 17:29

Ps. Spørgsmålet hed : Undgå det Uundgåelige

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-01-06 17:30

?

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 26-01-06 17:32

det er røget under cencur he he.

Nej sorry, du har bare logget for hurtigt af

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-01-06 17:33

Jeg loggede ikke af golhouse: Jeg BLEV logget af ...og sat af på forsiden.

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : Jernladyen

Modtaget 60 point
Dato : 26-01-06 17:36

Tjah, jeg er måske en mistænksom natur, men jeg kopierer stadig det jeg skal sende, inden jeg trykker send. Godt nok har kandu forbedret sig enormt, men der er stadig en del fejl.
Jeg har ikke prøvet at miste et spørgsmål, men jeg har prøvet at miste kommentarer. Men dem havde jeg jo så kopieret i forvejen, så jeg lige kunne sætte dem ind igen, og så var der ikke mere vrøvl med dem.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 26-01-06 17:36

Så er det jo der fejlen er sket, øv da..

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 26-01-06 17:42

Jeg kan i hvert fald sige at jeg er begyndt, igen, at kopiere skriverierne, før jeg trykker på 'send'.

Den er osse blevet mere langsom nu, end den var i starten.
Så ja...måske skal vi til det igen

Men - undgå det uundgåelige og husk at kopiere før du trykker 'send'

Dorthe.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-01-06 17:43

Det må du undskylde Molo! Tror det var min skyld
http://www.netdisaster.com/go.php?mode=creampie&url=http://www.kandu.dk/

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-01-06 17:50

I et andet spørgmål har jeg netop fået beskeden:
Citat
Server Error in '/' Application.
--------------------------------------------------------------------------------

Runtime Error
Description: An application error occurred on the server. The current custom error settings for this application prevent the details of the application error from being viewed remotely (for security reasons). It could, however, be viewed by browsers running on the local server machine.

Details: To enable the details of this specific error message to be viewable on remote machines, please create a <customErrors> tag within a "web.config" configuration file located in the root directory of the current web application. This <customErrors> tag should then have its "mode" attribute set to "Off".

<!-- Web.Config Configuration File -->

<configuration>
<system.web>
<customErrors mode="Off"/>
</system.web>
</configuration>

Notes: The current error page you are seeing can be replaced by a custom error page by modifying the "defaultRedirect" attribute of the application's <customErrors> configuration tag to point to a custom error page URL.

<!-- Web.Config Configuration File -->

<configuration>
<system.web>
<customErrors mode="RemoteOnly" defaultRedirect="mycustompage.htm"/>
</system.web>
</configuration>

..så noget er altså galt

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-01-06 17:52

tedd se nu hvad du er årsag til

Citat
Der er desværre sket en fejl

Der er desværre sket en fejl på den side du prøver at vise.

Prøv igen om et par minutter. Hvis fejlen bliver ved med at opstå, så send os en e-mail : Service.dk

Med venlig hilsen

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 26-01-06 18:02

Det gjorde jeg også i 'gamle dage' Jernladyen, men vil tage den gode vane op igen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-01-06 18:05

Så skule du se hvad der skete da jeg lod en ko droppe kokager på Kandu, mirit

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-01-06 18:12

fyyyy igen tedd - ingen respekt for det her seriøse forum hvad ????

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 26-01-06 18:25

hej MOLOKYLE ved godt det ikke er til hjælp men jodet har jeg også prøvet det her svar der er skrevet til dig er 2 gang jeg skriver det for det første forsvart hmm gade vide om kandu har et slags filder der soter den fra de ikke kan li ?? *gg*

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 26-01-06 18:26

Jeg har også et par gange fået "desværre sket en fejl.." meddelelser når jeg har siddet og skrevet indlæg. Men for det meste kan jeg klikke på "tilbage"-pilen, og så er min tekst blevet hængende i vinduet. Det gjorde den ikke i den gamle kandu. Da var "væk" lig med "Væk!".
--Når jeg så får min tekst tilbage, så tager jeg lige en kopi inden jeg sender igen, ---og tit så lykkes det såmænd fint anden gang...

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-01-06 19:00

Molo - det er den nye stævekåntrol kandu har indført.
Hvis der er mere end 90 % stævefail ...........................ryger indlæget ud.

Ps. Der mangler den lille røde gele-firkant på Tedd's kager.
Heldigvis hjalp det da jeg vaskede skærmen.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-01-06 23:26

et eller andet sted - først lægger tedd et par link - så bliver de usynlige - og søreme nu er de her igen

gad vide hvem der har gjort i nælderne ???

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 26-01-06 23:49

Ja, det er da surt at miste en ordentlig smøre. Især de dage, tastaturet hele tiden skriver forkert.
Bortset fra det, så synes jeg også, at kandu begynder at ligne sig selv fra "gamle dage"
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-01-06 00:15

Molos spørgsmål forsvinder, mine kommentarer kommer og går! Mon ikke bare det er indkøringsvanskeligheder med det nye Kandu! Under alle omstændigheder virker det nye Kandu hurtigere og mere stabilt end det gamle! Det løser sig nok hen ad vejen!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-01-06 03:16

Kan det være være på grund af tekstsugemaskinen her Molo at dit spørgsmål forsvandt?
http://www.netdisaster.com/go.php?mode=sucker&url=http://www.kandu.dk/spg81971.aspx

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-01-06 09:07

helt ærligt - af og til skal fora og lign opdateres - er det så slemt ??????

Tedd - nope er det ikke - det er nisser

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 27-01-06 12:34

Næh, ikke hvsi/når det bare er, når de opdaterer. Men jeg tror ikke på, at de opdaterer så tit som det ikke virker. Det er sket mange gange i løbet af den sidse uge, at siden har været nede eller at "der er sket en fejl".
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-01-06 17:37

Har været meget på Kandu den sidste uge og oplevede egenligt kun problemer i går! Det kan jo osse skyldes ens egen forbindelse Jette!

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 27-01-06 17:42

Ja, det kan det Tedd. Men ikke når man får at vide, at der er sket en fejl. Og når der kommer en "Error", så er det når kandu er nede. Det er da sket et par gange i de sidste par uger. Men mest den med fejlen. Når kandu ikke virker, prøver jeg en anden side for at være sikker på, at det ikke er min forbindelse, der kikser. Men hver gang har det været kandu. Underligt nok, for inden de satte hastighede op til det dobbelte på Arrownet, så var det meget tit, den ikke virkede. Nu virker den altid.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-01-06 17:49

Sjovt nok skete det lige da jeg postede mit link! Det kan måske forklares med at mange har trykket på mit link samtidigt, og da det er et link der refererer til Kandu har det måske lavet en slags sløjfe fordi Kandus serverforbindelse har forskelligt upload og downloadhastighed og dermed har sat noget data i kø? Eller osse er det tilfældigt! De sidder jo nok og fejlretter siden samtidig med den er online! Eller det var internettet der hikkede eller hvad ved jeg!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-01-06 18:17

nope tedd - der var lidt kaos før - ellers havde molo vel heller ikke stillet spørgsmålet - øhh tror jeg da - kan jo være han bare ville snakke