/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
SKU011
Fra : janh
Vist : 588 gange
300 point
Dato : 26-01-06 14:52

Hejsa
outlook siger denne fil mangler, jeg kan ikke finde den og jeg prøvet at instalere office 2005 igen, men så så siger den at min nøgle ikke passer, jeg har da prøvet at instalere på min bærbare der kørte det hele bare. Hvad gør jeg nu ? jeg kan jo prøve at afinstalere den men så mister jeg vel alle de mails jeg har liggende eller ?

Accepteret svar
Fra : hcma

Modtaget 300 point
Dato : 26-01-06 15:00
Kommentar
Fra : iah

Dato : 26-01-06 16:01

Du skal bare lave en backup af din filer og mails i Outlook inden du afinstallerer, så er der ingen problemer...

Gå ind i Filer Importer og eksporter, gem din backup i en mappe, så går det som en leg...

Venlig hilsen
iah

Kommentar
Fra : janh

Dato : 26-01-06 16:41

hejsa igen
tror det lykkes, kunne ikke komme ind og tage backup inden. Jeg instalerede først mozilla thunderbird og importerede alt igennem det så havde jeg en backup der og derefter afinstalerede jeg officepakken og lagde den ind igen den fandt selv alle mine emails og alle konti igen. ved såikke om det virker for andre. så hvem ved.
ved ikke hvem der skal ha point jeg kunne jo bruge begge svar.
jan

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 26-01-06 16:47

giv den point, hvor du syntes du kunne bruge mest.

Godkendelse af svar
Fra : janh

Dato : 26-01-06 16:50

Tak for svaret hcma.

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 26-01-06 16:57

jeg har oprettet et pointspørgsmål til iah så han/hun også kan få nogle af pointene.
http://www.kandu.dk/QuestionHist.aspx?qid=81966