/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
hvad er ISScript.msi
Fra : mimimig
Vist : 1429 gange
100 point
Dato : 24-01-06 21:05

Prøver at instalere et program, men får følgende fejlmelding:

The InstallScript engine is missing from this machine.
If available, please run ISScript.msi

Hvad er det og kan man gøre noget

Accepteret svar
Fra : berpox

Modtaget 110 point
Dato : 24-01-06 21:59

http://www.installsite.org/pages/en/msifaq/a/1027.htm
http://support.installshield.com/kb/view.asp?articleid=q108166

Du skal sørge for, at der installeret en "InstallShield" på din maskine der møder kravene.

/berpox

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 25-01-06 04:27
Kommentar
Fra : mimimig

Dato : 25-01-06 12:14

Tak for interessen.
Jeg arbejder på sagen, men filversionen har nr. 5.2
kan indtil nu ikke finde nogen cript der passer til det.
mimimig

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 25-01-06 14:00

Må man have lov at spørge hvilket program du forsøger at installere, og på hvilket operativsystem.

Filversionen 5.2 - hvad er det for en fil du har fat i dér? Den ISScript.msi du allerede har på din PC, eller ???

/berpox

Kommentar
Fra : mimimig

Dato : 25-01-06 14:25

jamen gerne lidt flere oplysninger.
Det er dreamweare 8 som jeg havde installeret på min gamle pc.
Har fået ny pc og her kommer den fejlmelding. Alle andre programmer jeg
har installeret var der ingen problemer med.
Bruger Windows XP home.
Det er set up filen der har filversion 5.2
mimimig

Godkendelse af svar
Fra : mimimig

Dato : 26-01-06 21:41

Tak for svaret berpox.
Projektet er opgivet indtil videre, ingen kender rigtigt problemet,
så jeg venter til bedre tider.
mimimig

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 26-01-06 22:42

http://www.macromedia.com/cfusion/knowledgebase/index.cfm?id=tn_18662

- det er vist det bedste jeg kan finde til dig - netop vedrørende Dreamweaver....

mvh berpox - og på med vanten igen