/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
SONY RDR-HX910 DVD-optager
Fra : Mille35
Vist : 669 gange
50 point
Dato : 22-01-06 08:32

Hej
Mit valg blev så SONY RDR-HX910 DVD-optager med Showview,rigtig lækker maskine med rigtig mange gode fungtioner mm,der i blandt Showview som jeg har fået sat til,det skulle være så smart,men det syndesjeg nu ikke,mangler alt id det sidste af en optagelse,og det er sku da træls !
Mit spørgsmål er Hvad er Showview ? Og hvordan får jeg den til at stå uden Showview igen ? kan bare ikke finde ud af det ?
Jeg øver osse med vores Sony Digital Camcorders
Mini DV DCR-PC9E på at få lagt vores Video optagelser over ,det syndes jeg er lidt tungt og svært

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-01-06 12:20

Showview er en talrække der markerer udsendelse og tidspunkt! Plejer at stå i tvoversigten i ugeblade! Meningen er så at du bare taster tallene ind når du finder en udsendelse du gerne vil optage! Kræver selvfølgelig at kanalerne er indlæst på maskinen. Brug den i sammenhæng med VPS/PDC så burde hele udsendelsen komme med!

Her er et forum om sony http://www.recordere.dk/forum/forum_topics.asp?FID=22

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 50 point
Dato : 22-01-06 12:22

Til det andet spørgsmål. Hvorfor bruger du ikke harddiskrecorderen til at smide video overpå? Først overfør til harddisken (behøver ikke at være bedste kvalitet) og så brænd på DVD!

Godkendelse af svar
Fra : Mille35

Dato : 22-01-06 16:27

Super
Jeg prøver at lægge indlæget der over så,har en del problemer med det der Showview ?