/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
ASPX fil?
Fra : timeglas
Vist : 1704 gange
100 point
Dato : 22-01-06 07:57

Hej

Tit når jeg vil se et videoklip på www.dr.dk´s hjemmeside,m så kommer der en dialog boks frem som spørger om jeg vil åbne eller gemme filen (ASPX). Ligemeget hvilken jeg vælger, så får jeg at vide at ingen af mine mediespillere kan genkende formatet. Hvordan får jeg afspillet ASPX-filer?

mvh Timeglas

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 22-01-06 08:28

Hvis du kunne give linket til videoklip, ville det hjælpe

Kommentar
Fra : timeglas

Dato : 22-01-06 08:33

der er et url = '','','/Forms/Published/PlaylistGen.aspx?qid=142545','')

men ellers er det på http://www.dr.dk/nyheder/ under gense barnedåben, se her.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 22-01-06 08:57

Hej, den er dum, kan heller ikke gemme den med Real Player.
Det eneste du kan gøre er vistnok, at føje den til en afspilningsliste.
Men det kræver jo, at du har netforbindelse hele tiden.
Du prøve om du kan kopiere den med dette program.
http://www.hyperionics.com/hc/index.asp

http://www.dr.dk/Forms/Published/PlaylistGen.aspx?qid=142545

Accepteret svar
Fra : sofus.dk

Modtaget 100 point
Dato : 22-01-06 08:59

Der skulle have stået, "føj til bibliotek"

Godkendelse af svar
Fra : timeglas

Dato : 22-01-06 16:59

Tak for svaret sofus.dk.
Tak skal du have. det hjalp ved at jeg kopierede urlén over i "åbn url-adressen". Er på bredbånd, så det går an.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 23-01-06 16:14

Takker, men du kan stadig ikke gemme den, troede ellers at sådanne klip var til at hente ned, for at man kunne gemme dem, til andre tider.