/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
hvem kender nils christensen
Fra : ardal123
Vist : 1282 gange
50 point
Dato : 21-01-06 17:31

niels christensen og birthe jensdatter fra nørre nissum gift 19-8-1855 i nørre nissum.
han var født i store kamstrup 11-4-1783 og
hun var født i ardal 27-5-1796 i nørre nissum.
de blev senere ejere af ardal i nørre nissum.

Kommentar
Fra : jkrjk2

Dato : 21-01-06 23:23

Hej!
Hvad er det du ikke ved eller gerne vil vide?
De er gift før 1855, for her er de i 1850:
Samtlige personer i husstanden

ringkoebing, Skodborg, Nørre Nissum, Nørre Nissum, , Ardahl, en gaard, 15, FT-1850
Der vises flg. felter:
Navn, Alder, Civilstand, Stilling i husstanden, Erhverv , Fødested

Niels Christensen, 67 , Gift, , Gårdmand og husfader, Nørre Nissum sogn, Ringkøbing amt
Birthe Jensen, 54 , Gift, , Hans kone, Nørre Nissum sogn, Ringkøbing amt
Christen Nielsen, 33 , Ugift, , Deres søn og skrædder, Nørre Nissum sogn, Ringkøbing amt
Mads Nielsen, 28 , Ugift, , Deres søn, Nørre Nissum sogn, Ringkøbing amt
Niels Christian Nielsen, 23 , Ugift, , Deres søn, Nørre Nissum sogn, Ringkøbing amt
Ane Magrethe Nielsen, 19 , Ugift, , Deres datter, Nørre Nissum sogn, Ringkøbing amt
Karen Marie Nielsen, 13 , Ugift, , Deres datter, Nørre Nissum sogn, Ringkøbing amt
Christen Touborg Nielsen, 10 , Ugift, , Deres søn, Nørre Nissum sogn, Ringkøbing amt

Hilsen Jeannie

Accepteret svar
Fra : jkrjk2

Modtaget 50 point
Dato : 21-01-06 23:58

Han er død mellem 1850 og 1870.
FT´en for 1860 er tilgængelig på:
http://www.arkivalieronline.dk/
Samtlige personer i husstanden

ringkoebing, Skodborg, Nørre Nissum, Nørre Nissum, , En gård, 29, FT-1870
Der vises flg. felter:
Navn, Alder, Civilstand, Stilling i husstanden, Erhverv , Fødested

Berte Jensdatter, 73 , Enke, , Jordmoder, Nørre Nissum Sogn, Ringkjøbing Amt
Jens Nielsen Overdal, 49 , Gift, Husfader, Sognerådsmedlem, Nørre Nissum Sogn, Ringkjøbing Amt
Ellen Pedersen Overdal, 34 , Gift, Husmoder, , Nørre Nissum Sogn, Ringkjøbing Amt
Berte Jensen Overdal, 14 , Ugift, Børn, , Nørre Nissum Sogn, Ringkjøbing Amt
Karen Jensen Overdal, 12 , Ugift, Børn, , Nørre Nissum Sogn, Ringkjøbing Amt
Jens ???? Christian Overdal, 10 , Ugift, Børn, , Nørre Nissum Sogn, Ringkjøbing Amt
Kjerstine Jensen Overdal, 6 , Ugift, Børn, , Nørre Nissum Sogn, Ringkjøbing Amt
Nielsine Jensen Overdal, 4 , Ugift, Børn, , Nørre Nissum Sogn, Ringkjøbing Amt
Peder Kamstrup Jensen Overdal, 3 , Ugift, Børn, , Nørre Nissum Sogn, Ringkjøbing Amt
Ane Katrine Jensen Overdal, Under 1 år , Ugift, Børn, , Nørre Nissum Sogn, Ringkjøbing Amt
Johanne Marie Hausgaard, 15 , Ugift, Tjenestetyende, , Dybe Sogn, Ringkjøbing Amt
Samtlige personer i husstanden

ringkoebing, Skodborg, Nørre Nissum, , , Aardal, 104, FT-1880
Der vises flg. felter:
Navn, Alder, Civilstand, Stilling i husstanden, Erhverv , Fødested

Jens Nielsen Aardal, 59 , Gift, Husfader, gaardeier, , Nørre Nissum Sogn, Ringkjøbing Amt
Ellen Jensen født Pedersen, 44 , Gift, Hans kone, , Nørre Nissum Sogn, Ringkjøbing Amt
Birret Jensen, 24 , Ugift, Deres børn, , Nørre Nissum Sogn, Ringkjøbing Amt
Karen Jensen, 22 , Ugift, Deres børn, , Nørre Nissum Sogn, Ringkjøbing Amt
Kirsten Jensen, 16 , Ugift, Deres børn, , Nørre Nissum Sogn, Ringkjøbing Amt
Nicoline Jensen, 14 , Ugift, Deres børn, , Nørre Nissum Sogn, Ringkjøbing Amt
Peder Kamstrup Jensen, 13 , Ugift, Deres børn, , Nørre Nissum Sogn, Ringkjøbing Amt
Ane Catrine Jensen, 10 , Ugift, Deres børn, , Nørre Nissum Sogn, Ringkjøbing Amt
Christen Kamstrup Jensen, 8 , Ugift, Deres børn, , Nørre Nissum Sogn, Ringkjøbing Amt
Jenssine Christine Jensen, 20 , Ugift, Deres børn, , Nørre Nissum Sogn, Ringkjøbing Amt
Elmine Jensine Karoline Sørensen, Under 1 år , Ugift, Datterdatter, , Nørre Nissum Sogn, Ringkjøbing Amt
Christen Pedersen, 60 , Gift, Tjenestekarl, , Gudum Sogn, Ringkjøbing Amt
Birte Jensen, 83 , Enke, Aftægtskone, , Nørre Nissum Sogn, Ringkjøbing Amt
------
Jeannie

Godkendelse af svar
Fra : ardal123

Dato : 22-01-06 07:20

Tak for svaret jkrjk2.

jeg kan bruge dine oplysninger,og takker mange gange.

m.v.h. herluf