/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
pda problemer
Fra : svendmogensen
Vist : 612 gange
200 point
Dato : 20-01-06 13:18

På min Acer 35 er jeg ved at geninstallere tom tom 3,0, Når jeg skal til at instalere kort, kommer følgende tekst: Internal problem, cannot initializere API, please restart setup.
Jeg kan godt forstå teksten, men ikke hvad jeg skal gøre.
Desuden vil min PDA ikke anerkende et minikort- Den registrerer det simpelt hen ikke. Men godt en andet kort.

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 20-01-06 13:45

Fandt et indlæg i et forum hvor en anden har samme problem som dig.. der hjalp det da han lukkede Zone alarm ned under installationen...Så hvis du har en firewall eller en virus scanner kørende.. så prøv at lukke dem ned..
http://www.globalpositioningsystems.co.uk/forum/ftopic3308.html
Et andet indlæg som jeg fandt sagde de at der var fejl i installations softwaren.. Prøv evt med tomtom5.. det kører jeg med nu.
->Brommi

Accepteret svar
Fra : xtrain

Modtaget 100 point
Dato : 22-01-06 15:22

hej..

prøv her inde,der er sikkert nogle der kan hjælpe.

http://www.tomtom-user.dk/

Godkendelse af svar
Fra : svendmogensen

Dato : 22-01-06 18:54

Tak for svaret xtrain.