/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
FØDSELSDAG FØDSELSDAG
Fra : Klumme
Vist : 1337 gange
25 point
Dato : 19-01-06 22:02

Så er det creamygirls fødselsdag.

Hun skal dælme ha' en fødselsdagshilsen fordi hun gad blive 28 år sammen med Kanduerne. Megen god viden, humor og friske bemærkninger har hun givet os, og skal have et kæmpeknus herfor.

Tak Creamygirl for din søde måde at være på......

For ikke at forstyrre husfreden, har jeg i dagens anledning ladet et par stykker midlertidigt stå ude på måtten. Det er hendes dag og den skal ikke savles ind i fnidder og og andet tåbesnak.

FødselsdagsKnus fra
Klumme

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-01-06 22:07

Også et stort fra mig.

Øv Klumme du kom mig i forkøbet, der er hele to timer til

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 19-01-06 22:10

Fødselsdagsknus til Creamy, tak for hjælp mange gange - især i forbindelse med rygestop
Jeg er en af de mange der er glade for, at du er på KanDu, så hvis nu Klumme alligevel tager fejl, det håber jeg ikke, så er det bare en Til Lykke hilsen fordi du er dig selv

Knus Ripley

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-01-06 22:36

Ripley.

Skulle det ikke lige være i idag, (det er værs fald tæt på lool) så kan så stor en personlighed sagtens bære at blive fejret over et par dage.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 20-01-06 00:08

"Fedtesmiley"

creamypige!

Hanne

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-01-06 00:14

Rigtig mange gange tillykke flødepige, gudinde eller hvilken titel du foretrækker skinne på dig, jeg er måske lidt sent ude men jeg hylder talemåden: bedre sent end aldrig

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 20-01-06 02:09

Hej Creamy.
Også

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 20-01-06 02:10

fra mig, skulle der have stået. Det er min sengetid, så jeg fik trykket send i stedet for
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-01-06 09:58

de næste 28 år med de 28 år.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 20-01-06 10:27

Da JEG var i din alder................................................
.
ønskede folk også tillykke med fødselsdagen

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 20-01-06 11:05

Creamy

Har du så fået en ny Skoda i fødselsdagsgave?

Vivi

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-01-06 11:21

creamy.

Kommentar
Fra : calista

Dato : 20-01-06 11:39

[tillyke]
Men Creamy, du har altså ikke været særlig artig i året der gik

Kommentar
Fra : d_i

Dato : 20-01-06 12:24

Jamen vi smider da lige en tillykke hilsen her fra det kolde nord sverige ;)

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-01-06 12:57

Creamy du får lige et igen

Skal du ha' gæster til hjemmebagt brød

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 20-01-06 13:52

ans - hvornår skal vi komme?

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 20-01-06 14:04

Creamy > Også et stort herfra.

Og til Kandu med, at du i sin tid loggede ind.

For du er jo ikke en af dem, der går 12 af på dusinet.

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 25 point
Dato : 20-01-06 14:10

Nøiii, det var sørme pænt gjort. Mange tak for den fine føssedagstråd, Klumme.

Det luner at logge på kandu – og opdage at man bliver fejret her også. Tak til I andre også. Tro det eller lad være, jeg blev faktisk selv lidt paf, da jeg opdagede at et par af jeres bemærkninger gik rent ind.

Citat
Tak Creamygirl for din søde måde at være på

Citat
Jeg er en af de mange der er glade for, at du er på KanDu, så hvis nu Klumme alligevel tager fejl, det håber jeg ikke, så er det bare en Til Lykke hilsen fordi du er dig selv

Citat
må [sol] skinne på dig

Citat
Rellom Dato : 20-01-06 14:04

--------------------------------------------------------------------------------
Creamy > Også et stort [tillykke] herfra.

Og [tillykke] til Kandu med, at du i sin tid loggede ind.

For du er jo ikke en af dem, der går 12 af på dusinet. ;-)

Hvem skulle have troet, at lidt cyberskrift ville kunne røre én dybt?! …øv, jeg erkender, at jeg blev rørt over ovenstående kommentarer. Hvor er I søde..

______________________________________________________

Jeg er lige kommet hjem efter en tur på kælkebakken med sønnike. Han blev vist lidt knotten *G*
hvilket sommetider sker, når han og jeg skal lave noget sjovt sammen. Jeg har en tendens til at jeg ind imellem kommer til at "overtage" vores lege. Ikke for at være ond eller noget - min indlevelsesevne tager ganske enkelt over – og jeg glemmer at vi er to.. Jeg befinder mig i en "flowtilstand" som er svær at løsrive sig fra. Nogen vil sikkert koldt og kynisk kalde dette for værende egoistisk, og synd for knægten, men hvad pokker, sønnike er blevet god igen. Han kan stadig blødgøres med røde vingummibamser – og lige nu sidder han i mormors lune køkken med hjemmebagte boller og varm cakao.

Jeg vil gøre dem selskab, inden cakaoen bliver kold. Der findes nemlig ikke noget mere ulækkert end cakao med SKIND PÅ.. Jo edderkopper med øjenvipper, men det er en anden snak..

Klumme -> Jeg skal på restaurant senere i dag. Du elsker mad, ved jeg, så har du idéer til en udsøgt middag for 2, så tager jeg gerne mod gode råd. Min fantasi angående mad, begrænser sig til et stykke med røget laks efterfulgt af en mør steak. Ikke særlig opfindsomt, eller udsøgt.. *G*

_____________________________________________________________

Citat
Fra : viviborgen Dato : 20-01-06 11:05

[tillykke] Creamy

Har du så fået en ny Skoda i fødselsdagsgave?

LOOL – næ, men min far er ved at finde en anden bil til mig. Skodaen har ikke kunne køre, siden vi første gang nærmede os frostgrader (under +5 grader, for at være nøjagtig) , og jeg tror han er blevet træt af, at jeg hele tiden vil låne hans bil..

Citat
Fra : ans Dato : 20-01-06 12:57

Creamy du får lige et [tillykke] igen :-)

Skal du ha' gæster til hjemmebagt brød :-D :-D

Ans, du driller LOOL
Jeg vidste, at jeg ALDRIG skulle have fortalt om mine fantastiske franskbrød

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 20-01-06 14:14

Det kan læses at der er 193195 brugere af kandu,
i snit vil 529 af dem have fødselsdag i dag

lagkagecreamy øh pige

http://natmaden.dk/siger-tillykke-til/creamygirl.php

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 20-01-06 14:41

Ny bil ! hver sko
http://natmaden.dk/siger-tillykke-til/creamycar.jpg
Men den bør nok først pakkes ud til sommer

Og når du nu er gammel nok til at flytte hjemmefra,
så syntes jeg da også at et dørskilt er på sin plads
http://natmaden.dk/siger-tillykke-til/creamysign.jpg

Og hav så en god dag og aften.
http://natmaden.dk/siger-tillykke-til/vinskaal.jpg

Hilsen fra en dagsgammel natmad

Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-01-06 14:47

Tillykke med fødselsdagen

mvh dova

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-01-06 14:51

Jamen det er da ikke nemt Creamygirl at råde dig vedr. en udsøgt middag for 2.

Du bor jo i provinsen...... langt ude og det er vel begrænset hvad I råder over af råvarer ud over korn og fisk. Skal I på "Den gyldne måge" eller på det lokale missionshotel, spiller jo osse ind.

Men skulle missionshotellet råde over følgende menu vil jeg anbefale den

1. Mexicansk torsketartar med koriander, lime og chili på ristet tang med kommenolie

2. Lammekotelet og krebinet med hele bagte elefanthvidløg og limegræs - glace og kartoffel

3. Lun æbletærte med kanel is og gelé af the

Da det er et missionshotel, så op i pedersen med vinen... I tar bare cola hele vejen igennem LOOOL

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 20-01-06 14:51

Forsinket tillykke fra mig osse Creamy!
Håber du fik din cacao uden skind

Og må tilslutte mig de øvrige og sige: du er en gutterpige

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 20-01-06 14:56

hov..så kun på det øverste indlæg..det var d. 19
Jamen så er jeg ikke for sent på den..

M.h.t. maden Creamy...sjovt nok at klumme lige nævner Missionshotellet, for det var netop i den bygning (overfor banegården i Århus) at jeg ville anbefale at du tog hen. På den Brassilianske restaurant..læææækker mad...Kød og salater i alle afskygninger og så får man maden serveret på spyd, skåret ved bordet.
Der er en kæmpe buffet med alverdens forskellige salater og sjove ting..den skal prøves

Kommentar
Fra : and_uden_tand

Dato : 20-01-06 16:53

Hvordan kan I se Creamy har føsdag ?

Kommentar
Fra : and_uden_tand

Dato : 20-01-06 16:55

Hov glemte da at kippe med flaget et STORT og RUNGENDE tillykke med dagen.
Håber ikke den står på and til aften

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-01-06 17:18

and_uden_tand, vi kan ikke se at Creamy har føs'da idag, det er bare noget man ved . ej
Creamy har selv afsløret det i en tråd engang

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 20-01-06 18:26

Jeg har fødselsdag den 29. november, så er det osse afsløret. Nu har I bare at huske det.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-01-06 18:45

Tak for sangen Natmaden

Jeg observerede en sjov lille detalje ved figurens navle. Den er hammercute – og ses kun, når "han" sparker ud.. LOL

Næ, jeg skal ikke spise and – og jeg skal heller ikke spise torsk, eller lam. Sorry Klumme, men bortset fra laks, så kan jeg ikke fordrage fisk – og lam, er sq da en baby

Lun æblekage lyder derimod godt..

Og jeg skal af sted nuuuuuuu!

Hygge..

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-01-06 20:37
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-01-06 22:43

også tillykke herfra til dig creamy

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 20-01-06 23:07

Rart med lidt akkompagnement, søde molo

Skal creamy så selv synge melodien???

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 21-01-06 01:45

hehe, jeg har i aftenens løb modtaget en mail fra et andet forum, hvor man også arbejder med point. *G*

Citat
Hej creamy Ifølge din profil på XXXXX har du fødselsdag i dag, vi vil derfor benytte lejligheden til at ønske dig en rigtig god fødselsdag! Du har fået tilskrevet din profil nogle ekstra points i anledning af fødselsdagen. Det er 25 dage siden du sidst var logget ind på XXXXX, vi glæder os til at se dig igen. Med venlig hilsen XXXXX

LOOOOL

Og godnat

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 21-01-06 01:59

Creamy > Det forum er jeg også medlem af af, og de er godtnok noget mere menneskelige end Kandu.

For 14 dage siden fik jeg 850 trøste-point, fordi min cykel var punkteret.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 21-01-06 02:01

Nå, jeg kom lige af med et "af" for meget.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-01-06 02:03

Hvor barnligt at gi' trøstepoint.

Er det et forum for voksne ?????

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 21-01-06 02:38

Ja, det er for alle, der har lyst til at være med.

Men desværre forlanger de, at man holder deres navn hemmeligt, da de er bange for at få for mange brugere.

For så har de ikke point nok, siger de.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 21-01-06 03:52

Øv hv'a ns

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-01-06 09:36

Jeg ska' nok finde ..og komme efter jer

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 21-01-06 10:15

Citat
For 14 dage siden fik jeg 850 trøste-point, fordi min cykel var punkteret.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 21-01-06 10:17

Rellom.

Du stikker ikke de 1000 point man får, når man har menses..

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 21-01-06 10:27

Creamy > Nej, det er fordi det er en kvindemafia, der hersker derinde.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-01-06 10:58

bare lige en test for at se om jeg kan fjerne fluebenet

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-01-06 15:32

Adddr, miritdk , fiskeben - dét kan man forstå - men flueben!

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 21-01-06 15:45

Der er ingen ben i at fjerne benet. Man skal bare klikke på det med musen - så er det væk. Og nok et klik - så er det tilbage igen.

Jeg har nemlig også lige testet det.

Men jeg lader det nu sidde - for det kunne jo være, at fødselsdagsbarnet kommer ind og fortæller, hvad hun har fået i fødselsdagsgave.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 21-01-06 19:34

Nåh, jamen du må skam gerne få af vide, hvad jeg ragede til mig i dagens anledning..

Det er faktisk pærelet for andre, at finde på gaver til mig. JEG ER NEMLIG BOGFREAK!!
________________________________________________

"Flow" af Charlene Belitz (den havde jeg ønsket mig)

"Kvinder der tænker for meget" af Susan Nolen (den havde jeg også ønsket mig)

"Familien kommer først" af Dr Phil den havde jeg bestemt IKKE ønsket mig - og fik den idag byttet til "Lys i livet" Jane Aamund (Cecilie Frøkjær interviewer)

Af et par spøgefugle på jobbet, fik jeg følgende 2 bøger:
"Hvorfor mænd ikke hører efter og kvinder ikke kan læse kort" ..
"Hvorfor mænd ingenting fatter og kvinder mangler sko"

begge med udgangspunkt i hjerneforskningen

Udover bøgerne.... en taske - 1 par sko (er også lidt en skofreak) - nattøj (Peter Plys )
Et lidt særpræget smykke http://www.smykke-hulen.dk/catalog/images/3d099.jpg (som vist er lidt en joke fixet af en veninde) ...Det SKAL byttes.

Og noget fra kæresten, som jeg ikke vil fortælle

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-01-06 19:52

Hvad mon din familie og dine venner og dine kolleger og dem du kender og naboerne mener med den slags gaver

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 21-01-06 22:12

Citat
Fra : Camillasmoster Dato : 21-01-06 19:52

--------------------------------------------------------------------------------
Hvad mon din familie og dine venner og dine kolleger og dem du kender og naboerne mener med den slags gaver

Er det et spørgsmål du forventer jeg svarer på?!

Hvis ja, så lad mig udtrykke det således: "det vedkommer kun mig, min familie, mine venner, kollegaer og mine naboer"

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-01-06 22:42

Camillasmoster

Det kommer vel kun an på, hvad creamy mener om sine gaver.

Det er jo trods alt hende, der skal/kan bruge dem

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 21-01-06 23:30

Creamy > Jeg tænkte nok, at du var en stor bogfreak, og det er ikke bare noget, jeg påstår nu, for det skrev jeg faktisk allerede i 2004 som svar på et spørgsmål fra brugeren Moller: Hvad mon Creamygirl går rundt og laver?

Citat
Hej Moller

Jeg ved ikke, hvad Creamygirl går rundt og laver - men jeg er sikker på, at hun er en stor bogfreak.

Af en eller anden grund fik jeg ikke pointene - men det blev mit svar jo ikke mindre rigtigt af.

PS! Gad i øvrigt vide, hvornår jeg bliver blacklistet fra denne tråd. Klumme skriver jo indledningsvis, at han vil udelukke folk, som fylder din fødselsdagstråd med en masse pladdersnak.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 21-01-06 23:34

Argh Rellom

Citat
Hvad mon Creamygirl går rundt og laver?

Hvad er det for noget bavl?! *L* Tror du jeg er retarderet?!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 21-01-06 23:36

Klumme skriver for øvrigt ikke pladdersnak - han skriver fnidder og tåbesnak

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 21-01-06 23:46

Citat
Klumme skriver for øvrigt ikke pladdersnak - han skriver fnidder og tåbesnak

Det har du da også ret i.

Tak for det, så er jeg ikke i farezonen alligevel.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 22-01-06 00:47

Godkendelse af svar
Fra : Klumme

Dato : 22-01-06 20:55

Nå så er Creamygirls fødselsdag overstået, og vi lukker og slukker. Det er spare tider, så du får ikke flere point, men når du fylderog blir rund LOOL Så skal du få noget mere......

Rellom... du har ikke på noget tidspunkt udsat dig for denne store traumatiske blacklistening LOOL.

Da nu selve den store dag er slut, vil jeg storsindet som jeg er hi hi, lukke på for disse bøvlehoveder, der har været i skammekrogen mens vi festede. Så kan vi jo se, om de har mod på at gå ind nu og klogeåge den LOOL

Kommentar
Fra : creamygirl