/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
fakta om fildeling. HJÆLp. Hur
Fra : rudik
Vist : 898 gange
10 point
Dato : 18-01-06 17:35

hej jeg har brug for nogle hurtige svar, da jeg skal fremlægge min 9klasses projekt opgave her på fredag.
Vi har faget Computer/billed-redigering i vores fremlæggelse, men vi mangler et fag til. vi kan ikke finde noget historie om fildeling, som fx. fildelingstjenesterne. hvornår de startede, og hvem der opfandt det første program osv..

så vi tænker på at "skyde" noget matematik ind, men til det mangler vi også nogle fakta, men det har vi også svært ved at finde

er der nogle der hurtigt kan komme med noget viden

Har været inde på de værste websites...

Accepteret svar
Fra : hjr

Modtaget 20 point
Dato : 18-01-06 17:42
Kommentar
Fra : jabus

Dato : 18-01-06 21:33

Hvad med at skyde en streng ind der omhandler respons på besvarede spgm gennem tiderne.
Mange svarere vil gerne høre/se om deres viden/forslag bliver brugt eller skrottet

Godkendelse af svar
Fra : rudik

Dato : 21-01-06 11:36

Tak for svaret hjr.

det gik okay til fremlæggelsen

Kommentar
Fra : hjr

Dato : 21-01-06 12:55

lyder rigtigt godt....
hjr