/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Smiley glad
Fra : bentjuul
Vist : 4401 gange
130 point
Dato : 18-01-06 14:39

Hurra nye smiley's

og sikkert et par stykker jeg har overset.

Men sorteper er også kommet tilbage så nu er der vist smiley til de fleste situationer

//bentjuul

PS. i må selv stille spørgsmålet

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-01-06 14:41

Fedt man kan moone nu

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-01-06 14:49

Hvis nu jeg prøver at finde en smily, og ikke vil ha' en alligevel, hvordan får jeg så "rullegardinet" med alle smily's til at rulle væk igen???

Kommentar
Fra : calista

Dato : 18-01-06 14:50

Nordsted, du trykker på smiley- hovedet igen, altså der hvor rullegardinet kommer frem

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 18-01-06 14:52

prøver også lige

Kommentar
Fra : calista

Dato : 18-01-06 14:54

Det er for sjaw

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 18-01-06 14:58

Hehe... ja MAN har været kreativ

Hvad mere kunne man ønske sig??????? Nogle idéer?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-01-06 15:05

det er bare for meget

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-01-06 15:08

Calista.... tak for det, for det har da godt nok drillet mig

Kommentar
Fra : calista

Dato : 18-01-06 15:13

Nordsted, det var da så lidt. Vi er her jo for at hjælpe hinanden

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 18-01-06 15:37

Synes det er møgirriterende med rullepanelerne--når jeg åbner på "seneste indlæg" er halvdelen af katagorien ulæselig til jeg har flyttet på rullepanelet hvilket kan gøre mig
Det må kunne gøres bedre, eller er det kun mig der har problemet???

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-01-06 15:53

Frk. Fidus og andre smileykreatører

det er bare så fedt med de nye smileys.

Men jeg har altid ønsket en "ryste-opgivende-på-hovedet-med-"himmelvendte-øjne"-smiley"

mvh dova

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-01-06 16:18

dabj.... jeg forstår ikke dit spørgsmål, så sådan har jeg det nok ikke

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 18-01-06 16:32

Jahhhh, det er ski skægt!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 18-01-06 16:34

yes camillasmoster

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 18-01-06 16:36

og denne er nok lavet til keld

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 18-01-06 16:38

eller måske tedd som jeg husker ham fra keld's galleri

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 18-01-06 16:39

og denne går til bentjuul

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 18-01-06 16:41

hov, hov camillasmoster den var ikke ny

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 18-01-06 16:44

dejligt med noget nyt sjov

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-01-06 20:49

Citat
Hurra nye smiley's

Jeg hepper nu mere på de nye logo

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 18-01-06 22:00

Næh bent, den var ikke ny, men den egnede sig bedst til lejligheden

ans - logo???

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 18-01-06 22:10

Dova...
Jeg HAR faktisk lavet en smiley der himler opgivende - har bare ikke fået den sendt til kandu endnu fordi jeg er ikke færdig med en anden jeg er igang med og sender dem helst på èn gang... siger ikke mere!!!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-01-06 22:13

frk.fidus, er det dig der har lavet alle de nye smileys, hvor er du dog dygtig

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 130 point
Dato : 18-01-06 22:51

hov hov nordsted1 må jeg også lige være med her

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-01-06 22:57

http://www.kandu.dk/faq.aspx#smileys

Nordsted, her kan du se hvem der har lavet de forskellige smileys vi har at vælge imellem.

Frk, Fidus, det lyder godt med "de himmelvendte"

mvh dova

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-01-06 23:06

Jamen miritdk dog, sikken du dog også har været kreativ, jeg var slet ikke klar over, at der ligefrem var en liste over hvem der havde været så opfindsomme, men tak skal du da også ha', jeg ser molokyle også har været igang, også en tak til dig

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 19-01-06 00:06

Det er flot lavet frk.fidus og miritdk, bare kom med flere det er sgu sjovt med det store udvalg og man er næsten helt over det.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 19-01-06 00:10

Skie godt gået piger og molo!

Kommentar
Fra : hvaderikkeibrug

Dato : 19-01-06 07:21

Til dabj
På min skærm er Kandu-siden også for stor, så man skal rulle fra side til side for at få det hele med. Møj-irriterende.
Du KAN løse problemet ved at gøre din skærmopløsning højere, men så bliver alle ikoner i alle programmer meget mindre - og det er altså lige så irriterende, så jeg beholder min 600-800 opløsning - men går efterhånden ikke så meget ind på Kandu, netop fordi det er så irriterende.
Hvis du vil ændre opløsningen, skal du højreklikke på det tomme skrivebord. I den menu, der kommer frem, vælger du Indstillinger - og så trækker du i den lille pil til en højre opløsning, for eksempel 1024 gange 760 pixels.
Det er ikke alt, der er blevet bedre i det nye Kandu!!!!!!
Men nye smileys er altid velkomne

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 19-01-06 07:33

Det gælder alle sites, skal jeg hilse og sige - sidder netop og brokker mig, så jeg vil gå ind og ændre opløsningen, nemlig

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 19-01-06 08:21

Det er bare så synd for os der kører mac og mozilla, vi kan kun indsætte de lækre nye og gamle smiley på den gammeldags facon, "kom godt i gang " scroll HELT ned, kopier, tilbage, sæt ind, Py ha- smiley. Var der forresten ikke nogen engang der helt vildt ønskede sig en kysse-smiley? spør´bare.

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 19-01-06 08:24

Til hvadderikkeeribrug
Det sker også på min den ene computer, har kørt en test, bugzilla, der beskriver netop denne "ting" som en bug, så det er altså ikke noget med dine indstillinger.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 19-01-06 08:37

Hvordan er'et jeg får vinduerne til at åbne i maximeret tilstand?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 19-01-06 09:11

Jer der har problemer med skærmstørrelsen.

Har i prøvet at klikke på "Saml din menu", det nederste punkt der står ude til venstre i rubrikken "brugerprofil".

Da Kandu startede op igen, havde jeg modsatte problem, at skærmbilledet ikke var fyldt ud.
Men så blev det i orden ved at klikke derpå

mvh dova

Kommentar
Fra : hvaderikkeibrug

Dato : 19-01-06 10:28

Kære dova,
Min menu var samlet. Jeg prøvede at trykke på "split din menu" og jøsses da, så gik det helt galt, og jeg samlede den igen, og siden er altså stadig for stor.

Kære camillasmoster,
Vinduerne åbnes i maximeret tilstand ved at trykke på firkanten mellem minimer og luk øverst i højre hjørne. Hvis det altså var det du mente. Ellers skal du ind i indstillingsmenuen ved at højreklikke på skrivebordet.

Kære mulbery,
Jeg tror ikke, det med skærmopløsningen er en bug, for sådan har det altid været. Problemet ligger hos den, der laver hjemmesiden, som ikke tænker på os, der ikke har de helt moderne skærme

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 19-01-06 12:59

->hvaderikkeibrug
->dova
Tak for tippene---meeeen--stillerjeg skærmopløsningen til 1024x768 og "split menu" på kandu passer det fint.
Til gengæld er bogstaverne lige lille nok til mine øjne, kræver nærmest lup
Min skærm er i øvrigt en helt ny 19" amitech.
Det være et problem kandu kan løse.
Mvh
dabj

Kommentar
Fra : hvaderikkeibrug

Dato : 19-01-06 13:33

Ja, det ville være dejligt, hvis Kandu ville regulere siden, så den ikke er så bred - de er nok de eneste, der kan gøre det, hvis vi også skal kunne læse, hvad der står.
gives altså videre, så kære Kandu, Please, vær en

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 19-01-06 14:51

Der er altså også et vældigt stor bart stykke lyseblåt på hver side!

Så er der plads til armbevægelserne!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-01-06 17:29

Ret B(anal)

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 19-01-06 18:24

Nåe, hvadderikkeeribrug, jeg holder dog fast i min bug-forklaring, fordi jeg har to komputere og det er kun på den ene det sker, med den samme side, Kandu, så tror det er en browswerfejl og ikke en fejl fra siden. Den med at samle menu gav heller ikke resultat her.
Som du dog kan sige det Tedd!

Godkendelse af svar
Fra : bentjuul

Dato : 20-01-06 22:12

Tak for svaret miritdk. Flot arbejde - så må frk.fidus ha' påængerne næste gang når de to nye smiley's kommer, men også en tak til fidusen for hendes pragtfulde smiley's.

//bentjuul

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-01-06 22:17

Ja, mor og datter har et godt samarbejde

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-01-06 22:24

synes nu point skulle være til fidusen

ans - døber dig sq snart tante snage ans

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-01-06 22:49

For min skyld kan du døbe mig til det du vil

Jeg snager ikke, men har bare fulgt med i nogle spørgsmål, hvor det tydeligt fremgår at du og frk.fidus er mor og datter.

Længere er den historie ikke, men det er ikke et eventyr, det er virkelighed.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-01-06 22:55

hvad er det du forsvarer ans ?????????

hmm - din søn og dig har vel også et godt samarbejde i det sammenhæng

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-01-06 23:04

Er Arne ans's søn?? Så forstår jeg bedre? Eller how rumours start!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-01-06 23:14

Jeg forsvarer ikke noget miritdk, men du og frk.fidus er mor og datter, det har du selv gjort opmærksom på i tidligere tråde/spørgsmål.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-01-06 23:55

har jeg ?????????

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-01-06 00:04

Ja miritdk, det har du.

For dig er det ikke en nyhed, men måske for mange andre brugere.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-01-06 00:07

NÅ !

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-01-06 00:10

Jeg som er en af de andre brugere, kan ikke bruge den viden til noget som helst