/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
glemt adgangskode msn
Fra : frederikshavn
Vist : 708 gange
100 point
Dato : 18-01-06 10:29

Jeg har en gammel pc,hvor der er instal.msn messenger på,men nu har jeg glemt adgangskoden til at logge på med,og for det ikke skal være løgn,har jeg også glemt svaret på det hemmelige spørgsmål,der er xp pro på maskinen,hvad gør jeg.kan man finde koden igen et sted

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-01-06 10:36

øhhhh - i sin tid kunne man få tilsendt den på sin tilknyttede e-mail adresse - kan man ikke det nu ?????

ellers kan du skrive til dem et eller andet sted og få opklaret sagen - det kræver dog at du bruger samme e-mail adresse ;-?

Kommentar
Fra : philipf

Dato : 18-01-06 10:40
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-01-06 10:47

bravo philipf -

Kommentar
Fra : clou

Dato : 18-01-06 10:57

Det er det helt rigtige råd philipf, var lige på vej med at sætte linket ind

Clou

Kommentar
Fra : frederikshavn

Dato : 19-01-06 00:30

jeg kan jo ikke huske adgangskoden,og kan derfor ikke logge ind på e-mailen

Kommentar
Fra : philipf

Dato : 19-01-06 07:51

@frederikshavn
med det lin jeg sendte før, skal du heller ikke bruge din afgangskode, kun din email adresse du bruger, og den kan du vel huske?

https://accountservices.passport.net/uiresetpw.srf?lc=1030&id=10

så kan du få nulstillet din adgangskode og vælge en ny.

Accepteret svar
Fra : 75653

Modtaget 50 point
Dato : 03-02-06 11:10

Du kan også prøve at bruge dette lille program http://www.nirsoft.net/utils/mspass.html på den gamle maskine, det kan "hente" koden frem fra msn

/Rex

Godkendelse af svar
Fra : frederikshavn

Dato : 03-02-06 16:01

Tak for svaret 75653.

Kommentar
Fra : 75653

Dato : 03-02-06 16:05

NP