/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Importere pst filer
Fra : 19431225
Vist : 437 gange
100 point
Dato : 17-01-06 18:35

Jeg har formatteret min bærbare, og skal nu have hele posthuset installeret. Jeg har en kopi liggende på en cd'er. Jeg har forsøgt med almindelig kopiering men det lykkedes ikke, jeg har også prøvet importet/eksporter men det lykkedes heller ikke. Er der nogen der kan give mig en beskrivelse trin for trin, det er outlook 2003 og windows xp proff. installeret

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 17-01-06 19:05
Kommentar
Fra : sion

Dato : 17-01-06 19:43

Kan du ikke døbe filen Outlook.pst, og så overskrive den fil, som Outlook selv laver i C:\Documents and settings\Brugernavn\bla bla bla? Sådan mener jeg, jeg plejer at gøre.

Simon

Kommentar
Fra : 19431225

Dato : 18-01-06 12:20

problemet er løst, outlook skulle ikke ligge på c: drevet men d: drevet så nu kører det. Tak for hjælpen