/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Kommentarer til tip?
Fra : rosekamp
Vist : 518 gange
50 point
Dato : 16-01-06 20:27

Nogle gange kan jeg se at en eller flere har lavet en kommentar til et tip - hvordan gør man det? Altså ikke en bedømmelse men en kommentar.

Accepteret svar
Fra : postkort

Modtaget 60 point
Dato : 16-01-06 20:33

Hvis man får muligheden for at vurdere et tip og der i mellemtiden er 5, der har trykket på SEND, så vises ens vurdering af tippet som en kommentar.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-01-06 20:35

Nu er det jo ikke til at vide hvilket tip, du tænket på.

Brugeren/spørgeren har mulighed for at kommenterer i sit eget tip.

Hvis det er den sidste kommentar i tippet, som ikke er "bedømt" skyldes det formentlig at flere brugere har logget sig ind på tippet på samme tid, så er det den, der først får trykket på send, der får bedømmelsen med.

Det er ikke muligt at kommentere uden at bedømme.

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 16-01-06 20:37

Nåh, ok. Jeg troede faktisk kun at der var 5 personer der fik mulighed for at bedømme et tip.

Godkendelse af svar
Fra : rosekamp

Dato : 16-01-06 20:38

Tak for svaret postkort. postkort?

Kommentar
Fra : postkort

Dato : 16-01-06 20:39

Muligheden for at vurdere et tip bliver sendt ud til flere. Det er så de 5 første, der trykker på send, hvor det vises som en vurdering, resten vises som kommentarer