/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Panasonic NV-HD625
Fra : Wheel
Vist : 1108 gange
300 point
Dato : 16-01-06 18:02

Har lige købt en brugt Panasonic video, men desvære havde vedkommende ikke nogle brugsvejledning, og nu kommer så problemet, på nogle ældre modeller var der en skrue hvormed men kunne flytte video-kanalen ( standard ch36 ) men laver interferens. Men på denne video er der ikke nogle skrue....................
Er her så nogle der evt. skulle have en brugsvejledning, eller " bare " ved hvordan man gør????

Accepteret svar
Fra : jabus

Modtaget 310 point
Dato : 16-01-06 18:15

http://www.homecinemachoice.com/reviews/hccreviews/VCRs/Panasonic/PanasonicNV-HD625.php

Jeg har ikke læst det igennem ,men der er et kapitel"getting start".

Kommentar
Fra : jabus

Dato : 16-01-06 18:20
Kommentar
Fra : Wheel

Dato : 16-01-06 18:35

Møjn Jabus

Jeg kan komme derind og se
Panasonic NV-HD625 Service Manual in English NV-HD625 VRD9706007C2 file:\\Panasonic\ALL\NV-HD625.PDF
men hvad gør jeg så...............................

Kommentar
Fra : jabus

Dato : 16-01-06 19:00

Ja du markerer "laver blå" ruller ned i bunden----men nu fidusen Han vil have donation
Så prøver lige et andet sted

Kommentar
Fra : jabus

Dato : 16-01-06 19:01

Lad være at prøve uden bidrag,du risikere at få møg i hovedet

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 16-01-06 19:16

Det plejer at være et lille huld bag på maskinen, ved kanalvælgeren. du må have en lang skrutrækker som du stikker ind i huldet.Hvis du ser ind i huldet så kan du se en skrue.Den skal du skrue på.Skruen er ikke udenpå maskinen, den er inne i maskinen. Håber du forstår.
alimak

Kommentar
Fra : jabus

Dato : 16-01-06 19:16

Jeg er ked af det det ser ud til at alle vil have penge,du må håbe på en bruger der har/kender en,men her er en til.Desv

http://www.manuals-in-pdf.com/advanced_search_result.php?keywords=Panasonic+NV-HD625+manual&osCsid=759a21b19a5207bd8bb32971d1889ee7

Kommentar
Fra : jabus

Dato : 16-01-06 19:19

Ja,men du kan da omgå det ved at sætte et bånd i og starte afspilning ,og så bruge autosøg eller manuel søg på TVét

Kommentar
Fra : Wheel

Dato : 17-01-06 17:51

jaja jeg kan godt finde video kanale men den laver interferens og derfor vil jeg flytte den til ch31 eller noger andet

Godkendelse af svar
Fra : Wheel

Dato : 22-01-06 11:59

Tak for svaret jabus.Men jeg er ikke kommet vider, har nu ændret frekvensen, på de andre.........
Sod Søndag Wheel