/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
XBOX controller
Fra : Brommi
Vist : 709 gange
50 point
Dato : 16-01-06 12:25

Jeg er for nylig blevet den glade ejer at en Microsoft Xbox (alm xbox.. ikke xbox360) .. Desværre fulgte der kun én controller med i pakken.. så nu står jeg og mangler en ekstra controller til når gutterne kommer på besøg
Mit spørgsmål lyder således.. Hvor og hvilken controller skal jeg vælge.. Så vidt jeg kan se så koster originalen en halv arm... men jeg har så fundet en uoriginal controller fra nierle.. Er der nogen der har erfaringer med den controller? eller måske kender en anden billig controller der er god?
http://www.nierle4.com/s01.php?sid=PG002271133640081224640081224640&cur=dkr&sp=dk&ag=1&pp=aa&bnr=6037
->Brommi

Accepteret svar
Fra : steno

Modtaget 50 point
Dato : 17-01-06 03:06

Normalt plejer uoriganle gamepads at være dårligere end de originale, da de for det meste er hårdere at trykke på, men lige netop det der gamepad, har jeg desværre ikke den helt store erfaring med, så jeg taler kun fra min generelle erfaring, med uoriginale gamepads.
Men tjek her http://www.mm-vision.dk/. De ligger under XBOX>Hardware...
Jeg ved ikke hvad gamepads til Xbox koster i en almindelig butik, men her er de,efter min mening, ikke så dyre. Ligger på nogenlunde den samme pris, som et pad til playstation koster

Godkendelse af svar
Fra : Brommi

Dato : 06-03-06 18:28

Tak for svaret steno.

Kommentar
Fra : steno

Dato : 07-03-06 02:41

Selv tak og god fornøjelse !