/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
canon pixma 5200
Fra : mobergkl
Vist : 538 gange
100 point
Dato : 09-01-06 19:04

Hej kandu.
Jeg har lige købt en canon pixma 5200 og jeg er yderst tilfreds med den. Men er der nogle der ved hvordan man for den til at printe helt ind til midten på en cd/dvd.
Mvh kenneth l.

Accepteret svar
Fra : jabus

Modtaget 60 point
Dato : 09-01-06 19:39

Start cd label pogrammet--New---nede i bunden til højre---Adjust inner circle
Men du skal lige være opmærksom på om belægningen på skiverne går helt ind------Mine gør ikke

Godkendelse af svar
Fra : mobergkl

Dato : 09-01-06 19:58

Tak for svaret jabus. ikke så svært når man ved det..

Kommentar
Fra : jabus

Dato : 09-01-06 20:17

Selv tak,jeg rodede nu også efter det,men printede de første uden at tage hensyn til belægning,,,,ikke kønt