/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Værsgo ans!
Fra : creamygirl
Vist : 1003 gange
10 point
Dato : 07-01-06 22:52

Jeg ser at du bliver omtalt som en kvinde fyldt med lort

Jeg har også set, at du har berettet du er blacklistet fra arnes tråde - og derfor opretter jeg denne til dig, da jeg finder det ganske usmageligt, lavt, småligt, barnligt - og en hel masse andet, som jeg skal undlade at komme ind på her - at man bruger blacklistefunktionen på den måde arne gør..

En ting er at vi ved hans BL er lang. Noget andet er sq at oprette en tråd, hvor han i første indlæg ytrer du er en "kvinde fyldt med lort" velvidende at du ikke har chance for at forsvare en sådan latterlig påstand.

Jeg sætter mig lige et hjørne, peger på arne og siger "bvadr"

Du skulle satme stadig kastes ud af dette forum

Hvordan føles det lillearne?! ..Er det en rar fornemmelse at blive talt om i en tråd, hvor du IKKE kan deltage?!

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 07-01-06 22:58

1-0 til creamygirl...

ps. Fedt billed. Ikke for at gå i pelitesser... Det kunne minde om flueknepperi....

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-01-06 22:59

Jeg er sgu ligeglad om jeg er blacklistet. Jeg skriver alligevel hvad der passer mig her...

Arne er bimlende sindsyg Og det skriver jeg i alle de tråde hvor jeg er blacklistet

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 07-01-06 22:59

Det ender sku' med, ham Arne bliver helt alene herinde og jeg forstår det meget godt!!
Jeg har ikke BL'et ham endnu, men ved første omgang bavl fra ham, i en af mine tråde, sker det!!

Gert

Kommentar
Fra : iah

Dato : 07-01-06 22:59

Jeg må lige tillade mig som mandsperson at spørge, hvad er forskellen om det er en kvinde eller det er en mand der svarer på spørgsmålet?

Det vigtigste må da for susen være om svaret kan bruges til noget...

Venlig hilsen
iah

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-01-06 23:06

Jeg tror nok, jeg overlever

Hverken Earney/Barney kan læse "tavler"

Men jeg har fået mig en god griner i dag

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-01-06 23:10

Flueknepperi?! tja!

Der begynder at vise sig et tragisk mønster..

seneste nyt

Citat
Fra : arne.jakobsen Dato : 07-01-06 22:44

--------------------------------------------------------------------------------
Creamy er den mest svinske kvinde der i dag findes på Kandu, STÆRKT efterfulgt af ans og en hel række af kvinder der IKKE tør eller vil fortælle at de ER af hunkøn. I den nævnte tråd er det åbenlyst for enhver at ans's første svar er forkert. Alligevel bliver det anerkendt som værende korrekt, hvilket KUN kan vise at også RWO er kvinde og derfor har meldt sig ind i Kandu's Kvindemafia- Fy for helvede siger jeg bare.

Læser du stadig med her arne?!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-01-06 23:11

En kvinde svarer med hjertet mens en mand svarer med øh hjernen?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 07-01-06 23:22

tedd............hjernen?
Nåh, du mener den lille grønne ærte?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-01-06 23:23

Camillamoster.

Det hedder "den lille grønne ært" LOOOL Hvem sagde hjerne

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-01-06 23:25

Men det er OK med d lidt dialekt...... Ca du mildes moster

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-01-06 23:26

Klumme har du drukket?!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-01-06 23:26

Der er vist osse noget med at mænds blodkapacitet ikke er stor nok til 2 hoveder eller hur?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-01-06 23:27

Ja... skummetmælk. Kan man blive skæv at det???

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-01-06 23:30

Guud tedd. Sidder dine hjerneceller i blodet Så har du måske en klog lille tissetrold

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-01-06 23:30

Halløj Earney, hvis du stadig læser med, så står der i min profil, at jeg er et damemenneske, men det kan du vel heller ikke forstå.

Som du heller ikke kunne forstå mit /dit "profilbillede"

Earney du har gjort mig så glad i dag, jeg har haft den store griner i flere timer.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 07-01-06 23:32

Ja, do, je er fra Ååååårhus, i'gå'...

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-01-06 23:32

Jeg kan altså ikek se hvaddu skriver Ans. Har du blacket mig???

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-01-06 23:33

Tror nok jeg tilhører den del af Kandu som ikke er rigtig mand according to Arne, Klumme!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-01-06 23:36

tedd.... for en gangs skyld enig med dig. Hvem er i det hele taget rigtig i syge arnes underdimensionerede krybekælder af en "hjerne" Altså ud over ham selv.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-01-06 23:37

Det er fordi du leger med pigerne, Tedd...Hold op med det

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-01-06 23:39

Ja hvem skulle jeg ellers lege med?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-01-06 23:39

Så nåede jeg også at gemme svarene i Earneys biologi-quiz før det blev låst, og jeg kan fortælle at mango fik point

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-01-06 23:40

Køb dig en kæleko LOOOOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-01-06 23:41

Fedt Ans... smid dem ud på Kandu

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 07-01-06 23:44

En kæleko... Blaaaahahahahhahahahaha

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-01-06 23:48

Du skal sandelig ikke grine talis ko ko LOOL (apropos ko lool)

Sån een har neandertaleren arne da. Meget forståeligt omend lidt synd for koen. Men et sted skal mandslingen vel køre sin seksualitet af, og ingen skal bilde mig ind, at nogen - mand som kvinde - med deres forstand i behold lader sig bestige af den sjuft.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-01-06 23:56

Sg lidt svært at ha en kæleko på første sal i bloggerne! Desuden ville den blive slagtet og ædt første gang jeg luftede den!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-01-06 23:58

Her er så først spørgsmålet

1. Når en Voksen Odder slås med en Voksen Vaskebjørn, hvad sker
der så?
a) Vaskebjørnen vinder!
b) Odderen vinder!
c) Det kommer an på om de kæmper på land eller i vand!
d) Vaskebjørn og Odder lever ikke de samme steder, noget sted
på jorden. Derfor er spørgsmålet irrelevant!

2. Når du i skoven ser en stor flot svamp, hvor du tydeligt kan se
at et dyr har spist af svampen. Kan DU så spise den?
a) Ja.
b) Nej.
c) Det kan man ikke vide.

3. Hvilket af nedenstående danske pattedyr er tungest?
a) Grævling!
b) Ræv!
c) De er cirka lige tunge!

4. Hvilket af nedenstående danske pattedyr er tungest?
a) Rådyr!
b) Kronhjort!
c) De er cirka lige tunge!

5. Kan en Guldsmed udføre de samme manøvrer som en moderne
helikopter?
a) Ja.
b) Nej.

6. I fugleverdenen er det altid hannen der er den mest farverige?
a) Rigtigt.
b) Forkert.

7. Er det rigtigt at forskere har fundet specielle arter af
mikro-svampe som er helt tilpasset et liv i fly-brændstof?
a) Ja.
b) Nej.

8. Findes der én eller flere planter i Danmark der er så giftige,
at blot en dråbe af deres saft dryppet i øret på et menneske,
er nok til at slå det ihjel?
a) Ja.
b) Nej.

9. Nogle forskere mener at verdens største levende organisme er
en svamp! Findes denne specielle svampeart også i Danmark?
a) Ja.
b) Nej
c) Ingen forskere har nogensinde været så tåbelige at påstå dette!

10. I Biologiens verden tales der meget om arter. Er en Gravhund af
samme art som en Grand Danois?
a) Ja.
b) Nej.

11. Er LAV en plante?
a) Ja.
b) Nej.

12. Findes der dyr i Danmark som bruger "værktøj"?
a) Ja.
b) Nej.

13. Findes der en Tudse i Danmark, som har specialiceret sig i at
leve udelukkende af de insektlarver, som udelukkende har speciali-
ceret sig i at leve i Odder-fæces (afføring)?
a) Ja.
b) Nej.

Svarene kommer om lidt

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-01-06 23:59

LOOOOOL

Jeg kommer altså til 2800 med en flaske lyserød mafiachampagne

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-01-06 00:00

I får derfor løsningen NU:

1. a) Vaskebjørnen vinder!
2. c) Det kan man ikke vide.
3. a) Grævling!
4. b) Kronhjort!
5. b) Nej. (Den kan ikke rotere om sin egen akse)
6. b) Forkert.
7. a) Ja. Det er faktisk sådan at der foregår en konstant krig imellem svampe og forskere. Hver
gang forskerne har fundet et middel imod én svamp der lever af flybrændstof, går der kun
kort tid før en ny afart af en gl.kendt svamp igen begynder at æde flybrændstof. Og så må
forskerne igang igen.
8. a) Ja. (Ikke Skarntyde, som mange vil gætte på, men Gifttyde
der er ca. 20 gange så kraftig.)
9. a) Ja. (Nemlig Langermannia Gigantea, Kæmpe Støvbold)
10. a) Ja. (De er forskellige racer)
11. b) Nej. (LAV er et samliv imellem en alge og en svamp, og svampen
hører hjemme i Svamperiget. Idag findes der nemlig ikke
kun to riger, men fem. Nemlig:
Planteriget - Dyreriget - Svamperiget - Bakterieriget og
Algeriget. (Visse alger nemlig grønalgerne hører dog til
i Planteriget.)
Nogle forskere taler i dag varmt for at udvide antallet
af riger til 8. Ny forskning i mikrobiologi inkl. gen-
forskning har nemlig givet ny viden, som taler for at
den målestok vi hidtil har brugt i vurderingen af, hvor-
vidt en levende organisme tilhører det ene eller det
andet rige, trænger til en revurdering!!!!
12. a) Ja. (En Sandgrave-hveps, der ikke engang er særlig sjælden
i Vestjylland! Den tager en sten imellem kindbakkerne,
og bruger denne til at banke sandet fast over det hul, hvori
den netop har lagt sine æg.)
13. b) Nej. (Vi har mange forskellige Padder i Danmark - Såvel Tudser
som Frøer, men ingen af dem er Så specialiserede. Ideen
er imidlertid ikke HELT grebet ud af luften, idet en så
rabiat specialisering ikke er ukendt i biologien. Der findes
dyr rundt omkring i verden, der er så specialiserede, at
de ville uddø, hvis blot en af de andre dyre, plante-
eller svampearter som de har knyttet sig tæt til, uddøde!)

Jeg morer mig stadig.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-01-06 00:03

Resultaterne står i Earney-bogen og det er uanset om "videnskaben" har et andet resultat i dag.

Earney har selv skrevet spørgsmål og "svar"

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 08-01-06 00:07

Åhhhh gud og hvem der ellers er vågen. Jeg må ha lidt søvn. Har ondt i maven af grin.

Kandus største pauseklovn er og blir PSYKOARNE - Landsbytossernes konge

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-01-06 00:14

Earney går da helt amok i sin egen tråd.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-01-06 00:18

Det er faktisk både besværligt, men også lidt morsomt..

Her kommer noget jeg gerne vil kommentere, men som ikke er muligt, fordi "frk.fidus" har valgt at skrive dette i arnes tråd. Derfor argumenterer jeg i min egen tråd i stedet..

Citat
Fra : frk.fidus Dato : 07-01-06 23:52

Jeg kunne godt tænke mig at fortælle hvorfor jeg IKKE skriver noget i min profil -

Først og fremmest ønsker jeg ikke at skrive noget om migselv eftersom folk som klumme, creamy, teil og et par mere har brugt informationer fra tråde der ikke vedkom dem, imod mig i angreb og latterliggørelser!!! Der er blevet skrevet lange psykologiske profiler af mig som person - konklusioner de har draget udfra mit nickname og udfra de ting jeg har skrevet til andre som svar i tråde.

Heldigvis kan jeg nu blackliste disse personer i fremtiden...så jeg slipper for bla. Klummes modbydelige udtalelser om mig som person og Creamygirls lange romaner og lommepsykologiske profiler af ja gæt....MIG (GAAAAB)

Livet er simpelthen for kort til at give personer som disse yderligere materiale som de senere vil benytte imod én hvis man kommer til at støde dem i et svar (hvilket er dem uvedkommende) Men hér kan man ikke have sin egen mening....for hvis man har en mening som én af ovenstående ikke bryder sig om skal man nok få det at vide. Også selvom spørgeren intet har at klage over..... hahahaha det er egentligt morsomt.

Nå, men arne... jeg har ikke behov for at vide hvem der er hvad og hvorfor....jeg bruger kandu som det forum det er.

At "frk.fidus" ikke magter at debattere med de profiler der tør anfægte hendes store ros til et pyramide spil - samt fortælle hende, at man finder det usmageligt at man kommer buldrende ind i et forum for at hverve medlemmer til et spil, hvor hun tjener på skidtet, hvis det lykkedes hende at narre nogen med "på vognen" - er nok nærmere essensen i ovenstående indlæg..

Længere er den historie faktisk ikke..

Ps. Og i morgen bliver der afsendt en mail til teamet, hvor jeg foreslår, at de gør det umuligt for blacklistede at åbne tråde de er blacklistede fra..

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 08-01-06 00:21

Kode
Flueknepperi?! tja!

Du bliver ved med at kredse omkring det der med dyresex. Hva’ Creamy
Arne glemmer, at vi alle bliver undfanget som kvinder.
Det er først senere i drægtighedsperioden, at en kromosomfejl gør, at vi bliver til mænd.
Gambrinus
Hov, der skød jeg vist mig selv i foden

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-01-06 00:23

Det skal da lige tilføjes, at "frk.fidus" ikke er blacklistet fra mine tråde - og aldrig har været det..

Hun er velkommen til at argumentere hendes "sag"...Måske især i de tråde, hvor hun ved at jeg også kan deltage..

Fik du den "frk.fidus" ?!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-01-06 00:28

Øh hvad skulle formålet være med at gøre det umuligt at åbne tråde man er blacklistet fra?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-01-06 00:35

At det måske ikke er så "sjovt" at omtale og tilsvine sine blacklistede med kanduer....De kan jo ikke se det - og du vil undgå tråde som eksempelvis denne

Skriver lige noget i min profil - til ære for arne LOOL

Og så er det godnat

Kommentar
Fra : rwo

Dato : 08-01-06 00:36

Klumme:

Citat
Jeg kommer altså til 2800 med en flaske lyserød mafiachampagne

Hvem bor 2800???

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-01-06 00:38

Jaja! Håbet er da lysegrønt creamy Sov godt og må du ikke drømme om Arne

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-01-06 00:41

Så snart pc'en er stand by - så er arne glemt. Believe me. Han er jo ikke noget særligt.

Nærmest som en irriternde myg, og dem drømmer man sq da ikke om

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-01-06 00:43

Næh man man vågner af dem og bliver holdt vågen BZ

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-01-06 00:43

fandens Z'er

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-01-06 00:44

godt det har været en grineren dag i dag

Kommentar
Fra : dova

Dato : 08-01-06 00:57

Nå, det er her mafiaen gemmer sig.

Jamen så skulle der jo næsten nogen nye navne til......

ØØeeehhh CreamCapone, AnsCorleone......

Og mafiosotedd....jaja, man husker jo et bestemt foto

mvh donnaDova

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-01-06 01:02

Jeg snakker såmænd bare med alle der ikke har blacklistet mig endnu, Dova!

>Tedd (lige nu garlicpatesoprano<

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-01-06 01:48

ans hvorfor har du blakket mig - det kan jeg se i dit profilbilled for det er det samme billed jeg får når jeg går ind i arne.jakobsens tråde han har også blacklistet mig og han har samme profilbilled som dig, noget med error og sådan noget ??

//bentjuul

Kommentar
Fra : dova

Dato : 08-01-06 01:57

Tedd

det var vel ikke din hvidløgspate der lige fik Kandu til at besvime i et stykke tid

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-01-06 02:29

Citat
Jeg har længe tilladt mig at fortælle nye brugere om hvordan man lukker et spørgsmål. Dette har nemlig aldrig tidligere været ordentligt forklaret på Kandu.

Hver gang jeg har gjort det har ans påstået at et spørgsmål IKKE skulle lukkes.

Igen en kvinde der er fyldt med LORT. For hvis I læser den NYE Kandu's regler, vil I se at Kandu lægger STOR vægt på netop at spørgsmål SKAL lukkes. Og oven i købet STRAFFER folk der IKKE lukker deres spørgsmål.

SÅ turde DEN debat være afsluttet. Spørgsmål SKAL lukkes, det er det der er meningen og HELE tiden har været meningen.

Earney, du blander fortid og nutid sammen

Kan du se om du er blacklistet og om du har blacklistet andre brugere i dette spørgsmål.

Hvorfor opretter du en tråd, hvor du kalder mig for lort, hvor jeg ikke kan forklare mig.

Du er et sølle skrog.

Nu ved jeg ikke om du kan svare i denne tråd, men så har du jo din egen.

Citat
SÅ turde DEN debat være afsluttet.

"turde" det er vist ikke en tastefejl, du staver, som du tænker og det er ikke

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-01-06 12:04

Citat
Næh man man vågner af dem og bliver holdt vågen

Bavl Tedd. Man klasker dem - inden man lægger sig til at sove

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-01-06 13:51

Mon Earney stadig sover, der sker ikke så meget i denne tråd http://www.kandu.dk/spg80645.aspx

Og nu kan han ikke finde i' error, ej heller i hans eget logo.

Han får det svært på kandu. Jeg tror ikke jeg er den eneste, der har blacklistet ham, men også brugere, som han ikke har forulempet, men bare ikke kan tåle hans måde at behandle andre brugere på.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 08-01-06 14:03

Jeg har nu ikke blacklistet landsbytossen.... .. men det er mere for at irritere ham. Han kan jo beviseligt ikke holde sin dumme snude væk LOOL I øvrigt har jeg slet ikke blacklistet nogen.

Det er for dumt et system og som tedd påpegede i går, bare gir anledning til oprettelse af kopitråde som jeg selv gjorde

Det burde måske laves sådan, at hvis et vist antal brugere blacklistede en bruger, så drønede Kandu vedkommende ud.

3000 fluer tar' jo ikke fejl

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-01-06 14:06

Blacklistningsfunktionen er som den er nu - ikke en skid værd..
Den har faktisk ikke anden funktion, end at den skaber mere fnidder end nogensinde før..

Skal den have en ønsket effekt, så skal kandu lave det om.

Andre steder på nettet fungerer det helt anderledes - og er langt mere effektivt. Er man blacklistet, så kan man ikke læse de tråde man er blacklistet fra. Har man én på sin BL, så kan man heller ikke læse vedkommendes indlæg i andres tråde..

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-01-06 14:44

Det er bare en prøve, fjerner mit logo om lidt

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-01-06 14:45

Ja man burde i det mindste kunne blackliste så den person man gør det ved aldrig dukker op i nogle indlæg! Men det vil sikkert skabe en række af stråmænd som så videregav personens kommentarer til een istedet for?
Det er sg ikke let at være Kanduer!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 08-01-06 14:46

FÅ DEN VÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆK Ans

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-01-06 14:48

Så er det væk

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 08-01-06 14:49

SHIT.. Der havde du nær ødelagt min dag....

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-01-06 14:50

Tedd, hvis du lige stopper op og tænker - så kan det godt være, at det i starten vil være sådan som du beskriver, men det vil ebbe ud med tiden..

Funktionen fungerer glimrende andre steder - og jeg tror på, at det også vil fungere på kandu..

Øv ans, hvad lavede du?! ...Jeg nåede ikke at opfatte en dyt!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-01-06 14:52

Spørg Klumme

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-01-06 14:53

Okay!

Hvad lavede damemennesket Klumme?!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-01-06 14:53

Klumme nåede at se det.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-01-06 14:54

Lidt en skam, at man ikke kan, at se mine "insekter" rent faktisk boller

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-01-06 14:55

Kandu spiser ord igen

Lidt en skam, at man ikke kan SE

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-01-06 14:56

Klumme: A.J = Største pauseklovn ? Jf.din kommentar; Dato : 08-01-06 00:07

Hvorfor tror I, at jeg under ingen omstændigheder ville finde på at blackliste nogen som helst af Kandu.dk's deltagere?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-01-06 14:58

Creamy, de fluer har jeg også som "smileys" på msn.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-01-06 15:00

Ps. Forøvrigt... må jeg betro jer noget ..omkring mit livs levned netop nu?

</TEASER>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-01-06 15:00

*fniiiis*

Jeg har lige BL Molo LOOOOL

Bare for sjov

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-01-06 15:01

Man må sige - det var timing

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-01-06 15:02

Det her, fjerner det hurtigt igen Klumme blir' sur

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-01-06 15:02

Ans, kom ud af MIN tråd!!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-01-06 15:05

Vil du gerne ind og fortælle din "historie" Molokyle?!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-01-06 15:12

Come on Molo, det var bare for sjov

Du må gerne fortælle os om dit liv! ..

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-01-06 15:13

Molo

Mistede du 50 point, ved at annullere dit spørgsmål?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-01-06 15:15

Jepper ans -> Det sku' li' prøves

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-01-06 15:21

Du ku' da ha' spurgt mig, jeg har også prøvet det, men fik du så 5 ledige point retur?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-01-06 15:22

hehe!

Kan I hygge jer

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-01-06 15:28

Nå, men mit levs levned netop nu var bare at jeg ville betro jer en historie fra 'det virkelige liv'

Altså : En spruthus-bekendt havde fortalt en 'halv'-racistisk historie, jeg mente jeg måske ku' bru' (lettere omskrevet) til noget blandt de snot-unger, banditter og røvere jeg er bleven aktivet iblandt ...og så kom chancen :

Sasha og Ali (=opdigtede navne) havde svært ved at møde til tiden i 5 klasse på Nørrebroskolen, hvor jeg er i erhvervspaktik (*LOL*)

Så i 'Spiseren' fortalte jeg dem denne annekdote :

Citat
I en ejendom her ude på Nørrebro opstod der pludselig en brand kl. 8.00 en mandag morgen.
Det var vist nogen pyromaner der havde været på spil ! :-O

I ejendommen boede : Peter, Sasha, Jens, Muhammed, Ali og Emil.

Alle DØDE !!!

..undtagen : Peter, Jens og Muhammed.

Ved I hvorfor ???

NEJ... fortæl?

De var gået i skole ;-)

..siden er i hvert fald Sasha mødt HVER DAG ..til tiden

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : taliskoko

Modtaget 10 point
Dato : 08-01-06 17:22

HAHAHAHAHAHA.... Arne gøgetosse Jacobsen tror jeg er kvinde og har udelukket mig fra hans tråd http://www.kandu.dk/spg80645.aspx

Hold da kæft en klovn i 2. grad i 5. dimension.

Kære kandu team... Hvis I læser her så smid Frau Arne ud... Please. Så vil jeg høj glanspolere jeres kæleko på først kommende sommerdag.

Kommentar
Fra : rwo

Dato : 08-01-06 17:34

Klumme:

Citat
Jeg kommer altså til 2800 med en flaske lyserød mafiachampagne

Hvem bor 2800???

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 08-01-06 17:41

Jeg sagde det jo, molo, du ka' styre de unger med en fast, kærlig og munter hånd!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-01-06 22:28

Camillasmoster -> Jo jo...

..og så overså jeg at dette spørgsmål jo ik' lige er smalsnak

..så jeg står af hér, med en bemærkning om :

Blacklistning kan omgås, så let som at klø sig i r.... , hvis bare man er ihærdig nok i sit forehavende

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-01-06 00:34

RWO

Hvem der bor i 2800.... LOOL det er der så mange der gør ..... Troede du det var dig jeg mente?? Jeg beholder det lige for mig selv.... diskretion du ved.... når man nu alligevel ikke ved det.

Forresten slet ikke sikkert jeg har ret, så det er nemt nok at udlove Champagne.

Godkendelse af svar
Fra : creamygirl

Dato : 25-01-06 14:21

Tak for svaret taliskoko. Ans må have de 10 point tilgode, idet din besvarelse ikke kan siddes overhørig......."gøgetossen" -D Ja, det er jo det han er *rofl*

Ps til tedd, jeg fixede det lige sådan, at du ikke behøver at lede efter "din indre BL". Det mislykkes jo som regel for dig, at gøre brug af den alligevel, så betragt det som en tjeneste